Kan göra en lång historia kort
Krökar som fan, får skjuts hem av någons polares polare som jag inte ens känner. hänger utanför fönstret och spyr hela resan (ca 20minuter) och så är det nollgradigt ute(KALLT!), bilen lär ha varit rätt snygg

. Kommer hem, vinkar av dom och ska öppna dörren. inser att jag tagit fel jacka på festen!

inga nycklar eller pengar, enda jag har är en mobiltelefon.
Nåja får väll ta en ruta då.. går runt på baksidan och börjar kasta trädgårdsplattor på fönstrena men inte fan går som sönder men en trädgårdsplatta landade på tån! aj!
Går runt igen till framsidan å blir galet skitnödig så vad gör man? bara dra ner byxorna å göra sin sak
fryser som en gris och ringer 112 å säger att dom skall koppla mig till en låssmed men dom bara garvar

Kommer inte ihåg något samtal med någon låssmed men en timma senare kommer han och börjar fixa låset med ett stycke skitkorv på lagom avstånd

han måste varit jävligt road. Plånboken låg ju såklart kvar på festen och förövrigt endast 2000kr på kontot! Han undrar hur han ska få betalt.. jag typ... erm... jadu, jag har inga pengar på mig.
Han svarar: du sa ju i telefon att du hade pengar.
Jag typ...åfan. aja vi får gå in på internet och föra över pengar direkt.
han skriver ett kvitto på... 4 tusen!

jag inser rätt snabbt att det fattas två tusen på mitt konto för det så jag fick lägga in en betalning som skulle gå nästa dag och visade han.. han typ ok. sen när han gått så tog jag bort den och inväntade löning som kom ett par dagar senare och betalade hela summan. Sen var det bara sätta sig i duschen och vakna av att det sprutar kallvatten som fan för varmvattnet tagit slut
Sen nästa dag var det bara att ringa polarna så fick vi åka och leta vart det var vi va på fest kvällen innan för ingen utav oss kom ihåg så mycket och det var en kompis kompis som kände festinnehavarn. ;D
Ska man dricka så skall man dricka så det räcker hela året så man slipper dricka så ofta.

jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.