Page 2 of 2

Posted: 12 Nov 2008, 21:26
by thoern
synd att det är lite för hög utväxling för att köra mot zf lådan :(

Posted: 13 Nov 2008, 14:23
by Vision79
:!: :arrow: :!:

Posted: 13 Nov 2008, 14:27
by zetterberg
Skulle behöva till min e30 m50 cab, men blir nog alldeles fel utväxling:(

Posted: 13 Nov 2008, 17:40
by Vision79
zetterberg wrote:Skulle behöva till min e30 m50 cab, men blir nog alldeles fel utväxling:(
Beror ju på hur du vill ha karaktären på bilen...finns en länk man kunde kolla utväxlingarna med resp låda..ngn kanske kan posta den här


För allmän kännedom:

2200:- är inte prutbart!

Posted: 15 Nov 2008, 20:14
by Tommy.N
Har du diffen kvar?

Posted: 15 Nov 2008, 20:18
by Peter_1982
Tror den ska vara osåld ännu, ligger nämligen kvar i mitt garage fortfarande, och jag har inte fått instruktioner att skicka den nånstans...

Posted: 15 Nov 2008, 22:40
by Vision79
Peter_1982 wrote:Tror den ska vara osåld ännu, ligger nämligen kvar i mitt garage fortfarande, och jag har inte fått instruktioner att skicka den nånstans...
Har du fått in pengar Peter? ska vara överfört..

Posted: 16 Nov 2008, 10:07
by Tommy.N
Så den är såld eller?

Posted: 16 Nov 2008, 11:15
by Peter_1982
Nej den är inte såld.

Jag köpte den innan i tron om att det var en lamelldiff, men det visade sig vara en viscodiff.

Så istället för att jag skickar tillbaka den så säljs den igen och skickas direkt från mig till nya ägaren.

Posted: 18 Nov 2008, 23:23
by Bmw E30 327
Är de för hög utväxling till 260 lådan?

Posted: 18 Nov 2008, 23:27
by pelko
Bmw E30 327 wrote:Är de för hög utväxling till 260 lådan?
Vem säger vad som är rätt eller fel?

Mvh Mathias

Posted: 19 Nov 2008, 08:31
by Peter_1982
Tydligen är klumpen såld, var bara jag som inte fattat det ännu :oops: