Page 2 of 2

Posted: 30 Nov 2005, 04:29
by Drullen
Helt sjuka effekt siffror ! Kvittar om de e 800-900hk brutalt ändå.

Posted: 30 Nov 2005, 09:25
by stensth
Trond wrote:815 eller 875hk spiller ikke så stor rolle vel :roll:

Stor forskjell på hk / nm i hvertfall...

Han har jo lite effekt i forhold til vs, men mer nm...

60hk är ju ändå 60hk :lol:
Men skillnaden ligger ju i att Erik bara bytt kolvar i sin motor. Sen varvas den bara till 5000 eller om det var 5500, sen vart det mycket mottryck!

Posted: 30 Nov 2005, 21:35
by johankihl
Hammarlack på fjädertornen och buren imponerar inte så mycket på mig iaf:) Bättre borde man kunna ha lite bättre finish på om man man bygger bil för över miljonen.

Posted: 01 Dec 2005, 02:29
by Flaxis
johankihl wrote:Hammarlack på fjädertornen och buren imponerar inte så mycket på mig iaf:) Bättre borde man kunna ha lite bättre finish på om man man bygger bil för över miljonen.


Kanske lämpligt med lite slagtålig färg om man har hetsiga mekaniker :wink: :lol:

Posted: 01 Dec 2005, 18:45
by johankihl
skulle kunna vara så :lol: Fräscht bygge inget att säga om det men man undrar ju varför man kladdar med hammarlack när allt annat är skitfräscht...

Posted: 01 Dec 2005, 20:15
by peppe
robert wrote:dissa inte hammarlack, kanske de bästa av allt. Funktion före finish!


Amen.