japp det vart det!men det var en relativt liten stege,typ 12 bilar med.men det gick bra,jag vann det hela
det var en jäkla skillnad från förra året med det nya kylsystemet till ic:n.var ett helt annat drag i maskineriet!
hade svårt att få ner kraften i backen trots att jag hade slicksen på,visserligen rätt kallt i backen men det bådar ändå gött inför sommarn.
En gammal kompis till mig, han sa att hans audi 100 2,3e skulle kunna köra 12 på strippen, behvöer jag ens nämna att jag satte läsken i halsen när han sa det.
Min andra kompis, han höll påp att skratta ihjäl sig när jag talade om det för han
Lindebrink wrote:japp det vart det!men det var en relativt liten stege,typ 12 bilar med.men det gick bra,jag vann det hela
det var en jäkla skillnad från förra året med det nya kylsystemet till ic:n.var ett helt annat drag i maskineriet!
hade svårt att få ner kraften i backen trots att jag hade slicksen på,visserligen rätt kallt i backen men det bådar ändå gött inför sommarn.
Lindebrink wrote:japp det vart det!men det var en relativt liten stege,typ 12 bilar med.men det gick bra,jag vann det hela
hmm.. vad har du för bil?=) mer info?
har en tråd i "projekt" delen av forumet,kolla där!
jaha igår var det dags igen,grannstaden hade sitt första för året.det dök upp hela 20 bilar (rätt förvånande så här tidigt på året),tyvärr tog mitt roliga slut efter ett drivaxelbrott (igen ) i finalen i bakhjulsdrift.
har en polare som filmade det hela,ska se om jag inte kan få upp lite klipp här.
Trim kam 535 lmm 535 spridare red line filter ökat btr tryck 40 kilo.
Rensad katt igår , samnt, att vi fick svetsa flänsarna, då det var en jätte spricka i ena flänsen, o bilen har läckt avgaser där, o kasnke därför är bilen så konstigt, som den har varit.
Men du får ta o klapppa hihop din bil, så fort som möjligt, så du får visa vad det tyska stålet med turbo går för
I värsat fall kan du nog tjäna någon hundra lapp, om man får åka med någon gång
Jaap jag förstår att man håller låg nivå, japs är ju inte så mycket :twisted
Men den rörde bra på sig.