Idag har jag rivit ut hela soppa systemet. Fanns ingen avluftning på fuelcellen. Sen så såg systemet inte så bra heller. Så blir nya pumpar o massa stålomspunnet sen.
Nu har de hänt lite mer saker i garaget! Men tyvärr syns ju inte allt. Jag har dragit om massa el till pumpar och flyttat på sprutet. Monterade sprutet på en plåt,där satte jag även säkringar och relän.
Sitter inåt torpeden så man slipper se det.
Kopplat om så typ allt går på tändningen. Skönt att slippa massa knappar. Va tur att jag drog de mesta för tex signalkabeln till soppapumsrelät va skarvat 5 gånger:S
Det som är kvar är väl att skarva ihop 3 kablar och koppla in minus och pluss på sprutet.
Kommer bild på hur de ser ut, men de 'r inte riktigt färdigt.
Blev lite gjort i garaget idag med! Bu sitter pumpar och filter på plats. Har måttat slangarna med. Så de som e kvar på soppa systemet sen är matning och retut.
Idag har jag kopplat in de sista på elen och fixat sprutet. Nu är allt färdigt. Får mina motor delar imorrn. Då ska den bara plockas ihop o lyftas i. Sen så är de en massa kringutrustning. Så max 2 veckor kvar
Nu har jag vart dålig på uppdatera. Hade problem med belysningen på bilen förut, nu är de fixat.
Sen har jag väntat på saker en längre tid så allt har blivit förenat.Men idag fick jag det I väntan på sakerna så har jag fixat en ny mätartavla eller va man ska säga. Den som satt där innan i alu var inte vacker. Det ska väl in en mätare till där nere.
Sande`n ta inte illa upp