bullen! wrote:jag har beställt lite grejor på bmw idag. blir alltid lika förundrad när man beställt en massa clips och bultar till ok och skit och sen säger dom "det blir 82:-"
löjligt billigt med e30.
handla clips, borrschabloner etc till m paketet så lär du inte vara så glad ..
vissa grejer e sjukt billiga till e30, andra kostar rätt mycket tyvärr..
btw. kul att du hittade en motor till kombin. den ser fräsch ut..
mvh
jag kompletterade till ett m-tech II för några år sen. så var inte clipsen till dörrplattorna så dyra iaf. resten kan jag inte svara på.
jag vet många som annonserar efter att köpa njurar eller plasten kring framljusen på e30. dom kostar 136:- per sida och 196 för njurarna och så håller folk på med att lacka dom för att dom är blekta osv =)
bullen! wrote: jag kompletterade till ett m-tech II för några år sen. så var inte clipsen till dörrplattorna så dyra iaf. resten kan jag inte svara på.
jag vet många som annonserar efter att köpa njurar eller plasten kring framljusen på e30. dom kostar 136:- per sida och 196 för njurarna och så håller folk på med att lacka dom för att dom är blekta osv =)
därför länkade jag til AD centers hemsida. där kostar dom 136:- så lämna du tillbaka diina innan du brutit förpackningen och få allt för under 500 lappen.
det blev ingen affär med den motorna jag trodde mig köpt. det gick inte att ordna med frakten då säljarens bussgodsombud max tillät 40 kilo (någonstans i norrland) och bara kunde skicka det till göteborg som närmst som jag har 35 mil till?!?
DHL gick inte heller för privatperson och posten var väldigt dyr och krävde att säljaren hade postgiro. säljaren ville ha hela fraktsumman insatt i förskott för att inte riskera att jag inte löser ut paketet vilket är förståligt och jag vill inte sätta in sådana summor efter strulet med stefan "Mr Retarded" lilja.
så jag söker en m42 igen. gärna söder om sthlm eller iaf där det finns bussgodsombud som kan skicka en så tung grej.
har någon ett "turbokit" till 316 som iaf klarar driva en laddtrycksmätare så hade det kunnat va intressant oxå. men det är ett longshot. iaf ett grenrör för jag har inte möjlighet att göra nåt sånt själv.