BMW 540i Kompressor M500 -93

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

Jag gillar inte att säga "hate to say I told you so", men hur blev det med fullföljandet?? :)
M3:an 2008:

10.18@233.6

Touringen 2009:

10.73@217.5

M-tech 1 E30 2010:

11.56@199.12

E21 racebil 2011 "In the 7s"

7.88@285

Det kan man kalla trendbrott!

-------------------------------------------------------

070-7318090
henkz

Post by henkz »

Bäckis wrote:Jag gillar inte att säga "hate to say I told you so", men hur blev det med fullföljandet?? :)

jag blir inte heller förvånad... då han gjorde exakt samma sak mot en kompis vid ett bilsälj/köp...
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

Bäckis wrote:Jag gillar inte att säga "hate to say I told you so", men hur blev det med fullföljandet?? :)

ÄÄh, sluta! Fick ett bra bud på bilen och tröttna på v8, ljudet är väl trevligt men alu 8 kändes för trökigt så det fick bli så sen så blev jag av med garaget och då försvann allt sug på bilar överhuvudtaget en stund.
Har dock andra planer på g. Haha, förvånansvärt va?
Är ett gäng S4or i stan nu så jag ville inte vara sämre. ;)

henkz; What? Få se nu, av dem bilarna jag haft så har jag sålt 2 varav en till en av mina närmaste vänner och den andra till skroten, sen har jag kvar mina andra bilar 2 bilar nu, en Blå Skoda pickis, vem blåste jag på den? Eller är det S4an jag blåste nån på? Du är nog ute och halkar runt.

Paul Herrdahl, 0730649656, madein36@hotmail.com
TIG svetsare.
Audi S/RS
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

Såhär ser nya åket ut, En 6växlad Audi S4 från 93 med den nödvändigaste utrustningen, kommer ej projekttåd på den förens jag är säker på att jag vill bygga på den samt att jag hittat ett nytt garage, är ca 270häst i den nu, chippad samt lite svagt uppställt laddtryck, laddar idag ca 1bar och peakar på 1,3. Ic, grenrör samt h-profilare står på listan.

Image

TIG svetsare.
Audi S/RS
henkz

Post by henkz »

Hollizini wrote:henkz; What? Få se nu, av dem bilarna jag haft så har jag sålt 2 varav en till en av mina närmaste vänner och den andra till skroten, sen har jag kvar mina andra bilar 2 bilar nu, en Blå Skoda pickis, vem blåste jag på den? Eller är det S4an jag blåste nån på? Du är nog ute och halkar runt.

Du skulle väl köpa en m5a för ett par månader sedan ?? du hade pengarna o allt men en dag så hade banken nekat dig...
P.Herrdahl

Post by P.Herrdahl »

henkz wrote:
Hollizini wrote:henkz; What? Få se nu, av dem bilarna jag haft så har jag sålt 2 varav en till en av mina närmaste vänner och den andra till skroten, sen har jag kvar mina andra bilar 2 bilar nu, en Blå Skoda pickis, vem blåste jag på den? Eller är det S4an jag blåste nån på? Du är nog ute och halkar runt.

Du skulle väl köpa en m5a för ett par månader sedan ?? du hade pengarna o allt men en dag så hade banken nekat dig...

Nej, så va det inte alls, och det där förklarade jag för Krille? och det är väl knappast nån "blåsning"?

Man har väl rätt att backa ur hursomhelst så länge man inte gjort några överenskommelser vilket vi inte gjort, jag skulle tala med banken vilket jag gjorde och bestämde mig senare för att det skulle bli en för stor kostnad osv efter att ha pratat med föreläggande på banken där jag fick riktigt värdefulla tips som ledde mig i rätt riktning, jag hade inte heller pengarna, jag sa att det inte skulle bli några problem att låna pengarna som behövdes, vilket det heller inte blev.

Hursomhaver så har du inte det minsta med det att göra.

TIG svetsare.
Audi S/RS
henkz

Post by henkz »

Hollizini wrote:Man har väl rätt att backa ur hursomhelst så länge man inte gjort några överenskommelser vilket vi inte gjort, jag skulle tala med banken vilket jag gjorde och bestämde mig senare för att det skulle bli en för stor kostnad osv efter att ha pratat med föreläggande på banken där jag fick riktigt värdefulla tips som ledde mig i rätt riktning, jag hade inte heller pengarna, jag sa att det inte skulle bli några problem att låna pengarna som behövdes, vilket det heller inte blev.

Hursomhaver så har du inte det minsta med det att göra.

helt korrekt.. och det har du helt rätt i att jag inte har det minsta med det att göra..
Post Reply