Page 2 of 2

Posted: 23 Mar 2008, 20:45
by Markus F
41 00 2 256 495
41 00 2 256 496
41 11 2 256 497
41 11 2 256 498

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=41&fg=05

Posted: 24 Mar 2008, 13:16
by ippe
Tack!

Posted: 24 Mar 2008, 15:55
by bumper
ippe wrote:Tack!


Håller med. Mailade BMW dessa nummer så det blev inte speciellt mkt jobb för min del. =)

Posted: 30 Mar 2008, 22:23
by Murten
Har nu haft nere bakvagnen ett par dagar men dock inte haft tid samt grejjer till att göra färdigt. 2 fästen hade slitits bort från karossen. Vänster bakre och Höger främre. Inga större problem verkar det som.

MEN, frågan är, bör/måste man kapa upp golvet för att komma åt att svetsa ordentligt (så det håller?) eller räcker det med att svetsa jäms med karossen och sedan lägga på 3mm plåt?

Man vill ju helst slippa kapa upp golvet...
Vad tror ni?

Tacksam för svar!

Posted: 08 Apr 2008, 10:26
by Jonte_smte
ang bakvagn
så var jag ute en sväng med turbon och drog i förrgår
det KLONKADE till lite i bakvagnen och jag körde upp på lyften och hissade upp och såg detta
:cry: :cry: :cry: :cry:

det är bara att riva ner bakvagnen ta fram svetsen & kapen och ny plåt

Image

Image

Image

Image

Image

Posted: 09 Jun 2009, 21:29
by Moker
Varför spricker golvet? Hur blir krafterna för golvet? uppåt eller neråt?