BMW E30 KOMPRESSOR SÅLD!!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
ett litet paket med huvförlängare som kom me posten=)
en bild inför provturen
Last edited by BRUZZE on 15 Dec 2005, 20:55, edited 2 times in total.
har 2 små filmsnuttar också men vet inte hur ja lägger in dom
Last edited by BRUZZE on 02 Jan 2006, 20:10, edited 1 time in total.
stabilt bruzze ...
ska bli kul o se dig till sommarn..kanske kan kika lite närmare på den ...
men tror de finns en till kille i sthlm trakterna som ska bygga/har byggt kompressor...
vet de för ja pratade med han förut när han funderade på o sälja kompressorkittet.. vi skulle kika på varandras bilar men ja tappade tyvärr bort hans nummer så de var inget.. skulle va kul o se hur det gått för han...
men hur som helst.. kan bli en riktigt skön bil när du e klar..
mvh
men tror de finns en till kille i sthlm trakterna som ska bygga/har byggt kompressor...
vet de för ja pratade med han förut när han funderade på o sälja kompressorkittet.. vi skulle kika på varandras bilar men ja tappade tyvärr bort hans nummer så de var inget.. skulle va kul o se hur det gått för han...
mvh
xelerator wrote:stabilt bruzze ...
mvh
tjena...
ja snacka/träffa en snubbe här i sthlm som också kör kompressor,tror han bor i jakan eller va det va.han verkar ha fått bra stil på grejerna=)
får hoppas att min också blir nått man kan åka me till våren.har ju kört några test turer men han får alldeles för mycker soppa så han nästan dör på låga varv=(....
kör du kompressor el?
det e bara å kolla på den om det e så.allatid kul
mvh
jamen där ser man... its a small world trots allt...
kul att du behöll kittet då ...
ska försöka komma igång med mitt bygge nu under lovet...
problemet e bara de att jag inte ha nåt garage så ja kan byta motor .. måste få tag på nåt ställe där ja kan byta motorn, sen e man på g ...
men nu när man vet att vi bor så när varann måste man ju träffas o kolla varandras bilar ....
problemet e bara de att jag inte ha nåt garage så ja kan byta motor .. måste få tag på nåt ställe där ja kan byta motorn, sen e man på g ...
men nu när man vet att vi bor så när varann måste man ju träffas o kolla varandras bilar ....
xelerator wrote:jamen där ser man... its a small world trots allt...
va har du för snurra å vad ska du byta till?
mmm e faktist nöjd me kompressorn=) peppar peppar