Page 2 of 3

Posted: 06 Feb 2008, 17:01
by TurboXs
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Dette er flaut. Skjønner ikke noe jeg nå. Hva er det som er galt????? Noen som kan ta litt tak i saken her????

Posted: 06 Feb 2008, 17:01
by birro
du måste skriva IMG med STORA bokstäver :D [IMG]

Posted: 06 Feb 2008, 17:10
by TurboXs
[IMG]http://i6.photobucket.com/albums/y219/turboxs/blokk029.jpg[IMG]

Posted: 06 Feb 2008, 17:11
by TurboXs
[IMG]http://i6.photobucket.com/albums/y219/turboxs/blokk029.jpg[/IMG]

Posted: 06 Feb 2008, 17:11
by TurboXs
[img]http://i6.photobucket.com/albums/y219/turboxs/blokk029.jpg[/img]

Posted: 06 Feb 2008, 17:13
by TurboXs
med store og små. med img fra innleggs siden. image shack.... ingen ting virker.

Posted: 06 Feb 2008, 17:18
by peppe
Du behöver absolut inte skriva med stora bokstäver. Kul projekt synd att bilderna rapplar lite bara :)

Posted: 06 Feb 2008, 17:50
by ILiveToRide
TurboXs wrote:Image
Det sjuka är ju att tar man och citerar hela TurboXs inlägg och tar föhandsgranska så visas bilden direkt :shock:

Posted: 06 Feb 2008, 17:52
by bmw_fredde
Det är inte så att det är inlagt nån spärr så man inte kan posta bilder förrens efter ett visst antal inlägg???

Posted: 06 Feb 2008, 23:04
by TurboXs
Det har ikke jeg hørt om før men. rart det der.

Jeg har i det siste bytta toppakning. ORGINAL. Den lakk litt etter noen timer i benken men holdt da unna 817 hk. Må si jeg syns det holdt bra med piano-tråd og ARP bolter.

Men som sagt så fikk vi ikke mindre trykk en 1.2 i trykk og 700 hk under bremsing. Det medførte at jeg i dag har starta med å bygge om litt.

[IMG]http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0315.jpg[/IMG]


Virker fortsatt ikke så se på link

http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0315.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0317.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0318.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... MG0319.jpg

http://i6.photobucket.com/albums/y219/t ... 13.jpg[img][/img]

Posted: 06 Feb 2008, 23:14
by FoX
TurboXs wrote:Det har ikke jeg hørt om før men. rart det der.

Jeg har i det siste bytta toppakning. ORGINAL. Den lakk litt etter noen timer i benken men holdt da unna 817 hk. Må si jeg syns det holdt bra med piano-tråd og ARP bolter.

Men som sagt så fikk vi ikke mindre trykk en 1.2 i trykk og 700 hk under bremsing. Det medførte at jeg i dag har starta med å bygge om litt.

Image


Virker fortsatt ikke så se på link

Image

Image

Image

Image

Image

Posted: 06 Feb 2008, 23:34
by TurboXs
takk

Posted: 06 Feb 2008, 23:44
by bmw_fredde
Tar du ut oljetrycket till turbon från gamla vanos oljekanalen genom "blockoff kåpan"?

Posted: 06 Feb 2008, 23:55
by TurboXs
Ja det har jeg ikke prøvd enda for bremsa med tur fra oljehuset. Men jeg målte oljetrykket i reg strameren når jeg hadde en lyd jeg ikke fant ut av og der var det 4.2 kg trykk så det skal gå fint. Block off`en selges uten hull der for er ikke sikkert alle som skal ha skal ha turbo der oppe. Men det er lagt inn O-ring som tetting så det er lett å finne hullet , borre og gjenge det opp.

Posted: 07 Feb 2008, 00:01
by bmw_fredde
Okej :D

Posted: 07 Feb 2008, 23:52
by TurboXs