Brorsan sålde en bil, tre dagar senare...

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Kocken

Post by Kocken »

Vilken galenpanna hon är, först säger hon att sonen ska hjälpa henne att köpa bil sen säger hon att hon ska anmäla för att hon inte var där och sonen skrev på i hennes namn!!

Måste säga att din bror ska ha all heder för att vara så lugn, för jag känner nog ingen som skulle klara det, jag blir argare än honom bara jag får fel sak på pizzan!

Mvh Matte
Mvh Mathias Hellström

www.alive.se för dig som gillar leksaker för vuxna!

matte@alive.se
kopi

Post by kopi »

vilken jävla tattarziggis! :lol:

hur blev det sen? polisanmälan?
soul

Post by soul »

Det är därför man säger att bilen/prylen är såld när "sånna" ringer, det är inte värt att hålla på att tjafsa med dem. Vaffan tror de att man får för 1500:- en nybil?? haha bara att anmäla bilen stulen.
Bäckis
Admin

Post by Bäckis »

soul wrote:Det är därför man säger att bilen/prylen är såld när "sånna" ringer, det är inte värt att hålla på att tjafsa med dem. Vaffan tror de att man får för 1500:- en nybil?? haha bara att anmäla bilen stulen.

Exakt.

Ringer det någon dryg jävel oavsett härkomst så ljuger jag alltid att bilen är såld.

Lyckligtvis köper och säljer jag bil så sällan numera.
M3:an 2008:

10.18@233.6

Touringen 2009:

10.73@217.5

M-tech 1 E30 2010:

11.56@199.12

E21 racebil 2011 "In the 7s"

7.88@285

Det kan man kalla trendbrott!

-------------------------------------------------------

070-7318090
airs

Post by airs »

"Så jag visade inte dig besiktningsprottokollet?"
"Men jag förstog ju inte sånt där"

Då skulle han väll ha sagt det då? Då har han ju lurat sig själv, eftersom han bara måste hållt med när du visade felen som stog på prottokollet. Nej fysjutton det är ju nästan så man blir rädd för att lägga ut bilen på annons den dagen den måste iväg. :?
Olof.B

Post by Olof.B »

Haha! Ja jävlar :D
Jag hade lagt på för länge sen.
Krigh

Post by Krigh »

HA HA. Detta var fan bland det roligaste på länge :!:
Nemesis_turbo

Post by Nemesis_turbo »

har vart med om nästan samma sak ett antal gånger, ruskigt drygt, därför ser jag alltid till att skriva att bilen är köpt i av köpare godkänt skick
Tomas B
b.tompa@gmail.com
073-7617836
soul

Post by soul »

Det verkar ha ordnat sig iaf: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=174777

En eloge till polisen :)
boost_

Post by boost_ »

hahahhahaha fyfan, så klockrent med inspelningen ;D

Det trista är att man vill kasta in hunden och ett par basebollbats i bilen och åka och snacka vidare..tattarjävlar =/
Bad boys got bad toys
Ride.Race.Live
bmwHolmberg

Post by bmwHolmberg »

Vilka jävla idioter alltså.. åk hem.
Dock är jag imponerad av lugnet han lyckas behålla! :)
makkan_nykvarn

Post by makkan_nykvarn »

går på någo olagligt? en själv hade ju för länge sen slängt ut sig dåde det ena o de andra plus man hade högst sanolikt suttigt inne vid det här laget för misshandel :?
kan nås på: 0704786284
Nisse Järnet

Post by Nisse Järnet »

Japp, det har förhoppningsvis löst sig :) (kika i tråden på sporthoj som är länkad här över)
Och som sagt, den "lilla psykstörda pojken" som först var 17 år, sen 16 och till sist 15 år visade sig vara född -82, alltså 25 år :D Jag säger då det...
Audi S5 B8 4.0t
E30 325ix M50 turbo 840awhp 7 speed DCT.
M50 764whp @ 1.7 bar.
M20 675whp @ 2.2 bar.
Brox

Post by Brox »

Eloge till den iskalla säljaren!

i sådana situationer lär det vara väldigt svårt att inte visa hur upprörd man blir men den här killen klarade av det galant, det är verkligen hemskt hur vissa människor kan bete sig.... :(
M635 forever

Post by M635 forever »

Regel nr 1: Gör aldrig affärer med Zigenare eller nära släkt!
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
petta

Post by petta »

petta wrote:ALLA zigenare är pack
I veckan satt jag ut en annons på min gamla mercedes diesel jag ville ha 1000:- för den ,den stog bara i vägen.Det ringde en finne och sa att jag tar den omgående,jag fick det intrycket att det var en äldre finne,så jag sa kom och hämta i morron,finnen ringde nu är jag här jag gick ut och såg att det var familjen tajkon med vänner som kom,då tänkte jag fan nu kommer det säkert bli problem.Det blev det,jag startade bilen och sa att jag har ägarpapperna är hos morsan så vi lär åka dit,ok sa idioten åk efter mig så hittar du.Innan vi drog så frågade han min polare som var hos mig om han skulle följa med nej sa min polare jag ska åt ett annat håll.
Då tänkte jag nu kommer det bli nå skit.Dom följde mig i mersan sen när jag svängde så åkte dom åt ett helt annat håll.Jag drog i kryckan på min bmw 525tds och vände sen jävlar fick den gå!! jag kom i fatt dom efter 5 minuter sen körde jag om och tuta åt dom men dom gav mig fingret :evil: jag blev ARG körde om dom och slog på en tvärnit dom veja ner i diket jag sprang fram till zigenar jäveln och frågade vad fan håller du på med,ja vad fan gör du sa han då fick han 4 feta smällar rakt på snoken (fan vad han blödde) jag slet ut han ur bilen och tog hans pluska som var full med pengar tog 2000:- och körkortet sen sa jag att det kommer att kosta dig dyrt idiot.Jag skrev över bilen på plats och skrev ett snabbt kvitto och sa skriv på annars kommer du inte gå härifrån han skrev på sen drog jag... :evil: :evil: :evil:
Post Reply