Page 2 of 4
Posted: 16 Aug 2009, 11:15
by kimmit
har begynt på Wiechers buret også
etter det skal jeg sette inn hydrauliske jekker
Posted: 17 Aug 2009, 06:12
by mossel
Halla Kim.
Hvorfor ikke kjøre høyere komp?
Vi har jo en bekjent som har fått til det, hehe
Når regner du med å ha den klar?
Posted: 17 Aug 2009, 10:27
by kimmit
mossel wrote:Halla Kim.
Hvorfor ikke kjøre høyere komp?
Vi har jo en bekjent som har fått til det, hehe
Når regner du med å ha den klar?
nja...syns at 9 i komp er ganske greit:-)
tviler på at christer sitt oppsett med 11.5 i komp holder så lenge
Posted: 13 Nov 2009, 12:00
by kimmit
Posted: 13 Nov 2009, 12:03
by kimmit
Posted: 13 Nov 2009, 12:05
by kimmit
Posted: 13 Nov 2009, 12:09
by kimmit
Posted: 13 Nov 2009, 23:56
by BMWM20
detta ser mycket fint ut..! kommer själv att komma med liknande under vintern..

Posted: 14 Nov 2009, 08:32
by wuffee
Den är verkligen över rå! Bra jobbat

Posted: 14 Nov 2009, 11:56
by kimmit
Takker for gode tilbakemeldinger

blir spennende og se hvordan den blir når alt er montert og ferdig

Posted: 14 Nov 2009, 12:02
by Strandholm
i like it
Kul med folk som gör en liten egen touch på det utan att det ser förjävligt ut!

Posted: 14 Nov 2009, 14:12
by _Kalle_
Ser bra ut, skulle sett bättre ut med en annan oljetillförsel till turbon dock

Posted: 14 Nov 2009, 23:39
by kimmit
_Kalle_ wrote:Ser bra ut, skulle sett bättre ut med en annan oljetillförsel till turbon dock

den står på listen for bytting

Re: Kimmit Sport Racing M50B28"bremset 779whp/830Wnm"
Posted: 18 Aug 2011, 20:02
by kimmit
Da er motor byttet med en M50B28
den er bremset idag til 779Whp og 830Nm på 1.44 Bar ladetrykk
Kimmit Sport Racing M50B28
Posted: 18 Aug 2011, 20:09
by Silverboy
Wow, her trengs specs

Re: Kimmit Sport Racing M50B28
Posted: 18 Aug 2011, 20:14
by kimmit
Silverboy wrote:Wow, her trengs specs

spec står på første side

Kimmit Sport Racing M50B28"Bremset 779Whp/830Wnm"
Posted: 18 Aug 2011, 20:59
by Silverboy
Hva sa stopp?