Trond Trondsen/PPF, Elak E30 med M30.

Lägg upp info om ditt projekt.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Landre

Post by Landre »

oddis wrote:Grymt bygge 8)

Trond: Du er fra Norge ser jeg?
Hvor langt inne i Sverige ligger Avesta? Hvis man skulle kjørt over ved Charlottenberg?

I følge Autorouten til Microsoft er det 335km i fra Charlottenberg til Avesta, og i fra Våler er det 440km ca.
BMW ///M-Team
Espen|3k

Post by Espen|3k »

Du er faen meg gal Trond :lol:

Må være et av de råeste E30-prosjektene jeg har sett! Har virkelig trua, lave rundetider samt tiere på 402 m høres veldig bra ut! Gleder meg til å se fler bilder! Skriv gjerne mer detaljert om hva du skal ha av understell og drivverk!

Blir MANGE gromme E30'r på treff til neste år! Deg, bmwandreas, Helge Vik, Ruud racing M3'n kommer mest sannsynlig tilbake med BMW motor, Leif Nilsen bygger M3, SSperformance og vet om mange flere! Fra bimmers.no blant annet! Tror det blir en jævlig bra sesong neste år!
kristov

Post by kristov »

Espen|3k wrote:Du er faen meg gal Trond :lol:

Må være et av de råeste E30-prosjektene jeg har sett! Har virkelig trua, lave rundetider samt tiere på 402 m høres veldig bra ut! Gleder meg til å se fler bilder! Skriv gjerne mer detaljert om hva du skal ha av understell og drivverk!

Blir MANGE gromme E30'r på treff til neste år! Deg, bmwandreas, Helge Vik, Ruud racing M3'n kommer mest sannsynlig tilbake med BMW motor, Leif Nilsen bygger M3, SSperformance og vet om mange flere! Fra bimmers.no blant annet! Tror det blir en jævlig bra sesong neste år!

Lave rundetider vet jeg ikke helt om jeg tror på, men rett fram går den nok som et helvette...
Butchermardin

Post by Butchermardin »

Vad ska du köra med för diff!? Ser ut som en 5-serie diff av något slag?
Mvh Martin Söderlind
Joacim

Post by Joacim »

Helt rå bil! Blir spennede å se den i aksjon til sommeren ;)

Hvordan er planene med farge/felger å slikt da?

skulle ønske jeg var så flink med karoseri arbeid at jeg kunne gjøre slikt jeg også :) helt værst!!
E30 m20 2.2 Turbo
M535i

Post by M535i »

Veldig bra prosjekt Trond. Synes du burde ta deg en tur til Stavanger på street-legal treffene som arrangeres her et par ganger i året (201m). Dragrace miljøet her er så innbarka amcar at de hadde fått sjokk hvis de hadde blitt blåst av en BMW. T.o.m kommentatoren pleier å favorisere amerikaner kjerrene.
M535i

Post by M535i »

Trond wrote:Må kanskje bort å vise de litt "turbomuskler" da!!

Jeg har jo plass til like store dekk som de nå så...

Og får en smule bedre Hk/kg forhold enn de oxo!!

Alltid gøy å kjøre fra am-cars og Mc'er :D :D

Det hadde vært aller tiders. Folk kommer langveisfra for og kjøre der, både Haugesund, Mandal m.m.

Noen bilder jeg googlet frem fra tidligere race (er forresten jæren amcar klubb som arrangerer hele kalaset) :

http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp ... f/20040920

http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp ... 20040502SL

http://www.trim-4-eldre.com/gallery.asp ... f/20030921
stian329

Post by stian329 »

M535i wrote:Veldig bra prosjekt Trond. Synes du burde ta deg en tur til Stavanger på street-legal treffene som arrangeres her et par ganger i året (201m). Dragrace miljøet her er så innbarka amcar at de hadde fått sjokk hvis de hadde blitt blåst av en BMW. T.o.m kommentatoren pleier å favorisere amerikaner kjerrene.

Neste street legal drag race i Stavanger er med 98% sikkerhet 23.april 2006!

Satser på å ha bilen min klar til da, 600hk er målet og med 10,5-26-15 M/T gummi så skal jeg piske noen yankees! :D
E30 M3
JaJsEn

Post by JaJsEn »

du har inge mer bilder på diffkåpan? så man kan se deras löäsning till att få dit diffen i E30:ns orginal upphängning.

mvh Erik Jakobsson
Enligt Haynse är man "Proffesionell mekaniker" =)
M535i

Post by M535i »

stian329 wrote:
M535i wrote:Veldig bra prosjekt Trond. Synes du burde ta deg en tur til Stavanger på street-legal treffene som arrangeres her et par ganger i året (201m). Dragrace miljøet her er så innbarka amcar at de hadde fått sjokk hvis de hadde blitt blåst av en BMW. T.o.m kommentatoren pleier å favorisere amerikaner kjerrene.

Neste street legal drag race i Stavanger er med 98% sikkerhet 23.april 2006!

Satser på å ha bilen min klar til da, 600hk er målet og med 10,5-26-15 M/T gummi så skal jeg piske noen yankees! :D

Må nesten ta meg en tur da :D . Har ikke vært der på nesten 2 år nå. Syntes det ble for mye amcars, hillbillys og halvgamlinger som endelig har fått oppfylt drømmebilen sin som var kul på 70-tallet (camaro, trans am m.fl) he he
Post Reply