Speed limits sucks!! :-)... E30 2,5 tic
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Härligt att det händer grejor.
Fortsätt mata bilder...
bbtw, Kommer inte triggerhjulet ta i oljereturen?
Fortsätt mata bilder...
bbtw, Kommer inte triggerhjulet ta i oljereturen?
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
-
-
-
nu e veven och kolvarna på plats till slut!!! underlättar om man antäcknar rätt från början! men men nu sitter allt där momentat å så.... ska fortsätta imorgon då kommer även lite bilder.
Ska även hämta fälgarna å diffen som ja lämnade på blästring idag, å när jag kommer hem så hoppas jag att de ligger en lapp i lådan som säger att ppf paket nr3 har kommit
Grenrörs delar + bandage, kamdrev blått snyggt , vattenpump å en räserkoppling hehe... sen blir de jul uppehåll måste åka å köpa en fyrhjuling till kidsen, dom tror tomten kommer på fyrtakt i år!!! haha
Ska även hämta fälgarna å diffen som ja lämnade på blästring idag, å när jag kommer hem så hoppas jag att de ligger en lapp i lådan som säger att ppf paket nr3 har kommit
Grenrörs delar + bandage, kamdrev blått snyggt , vattenpump å en räserkoppling hehe... sen blir de jul uppehåll måste åka å köpa en fyrhjuling till kidsen, dom tror tomten kommer på fyrtakt i år!!! haha
Speed limits sucks!!!
-
Så där nu är motorn ihopskruvad å packningen dit limmad... nu ska vi börja bygga grenrör i veckan... mer bilder kommer...
turbon e inlämnad hos rimbo martin som ska fixa iordning den så den blir lite mer anpassad för mindre motorvolym...han ska byta avgashus till ett mindre å slipa vingarna å byta lager...
turbon e inlämnad hos rimbo martin som ska fixa iordning den så den blir lite mer anpassad för mindre motorvolym...han ska byta avgashus till ett mindre å slipa vingarna å byta lager...
Speed limits sucks!!!
-
- P.Herrdahl
-
-
Vill passa på å önska alla BMW-nördar EN RIKTIGT GOD JUL!!!!
OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!
Nu blir de juluppehåll i garaget men jag fick ihop motorn i natt så nu e den färdig sånär som på lite detaljer..... som planerat.
Tack kopi för lite on line stöd å råd under går kväll/natt!!
Ps: avslöja inte mina lackeringshemligheter... hahaha
OCH ETT GOTT NYTT ÅR!!!
Nu blir de juluppehåll i garaget men jag fick ihop motorn i natt så nu e den färdig sånär som på lite detaljer..... som planerat.
Tack kopi för lite on line stöd å råd under går kväll/natt!!
Ps: avslöja inte mina lackeringshemligheter... hahaha
Speed limits sucks!!!
-