Page 2 of 2

Posted: 16 Feb 2006, 22:52
by Stiffmeister
En linjär BTR reglerar bränsletrycket så det följer laddtrycket, dvs laddar du 1bar så ökar bränsletrycket 1bar. Med en progressiv tex 1:1,4 så om laddtrycket ökar 1bar så ökar bräönsletrycket 1,4 bar.

Posted: 17 Feb 2006, 07:34
by david__
Stiffmeister wrote:david: Jag har en helt ny progressiv Malpassi 1:1,4 om du vill köpa.
Den som heter 384hr på Misab.
ja de låter intressant, va hade du tänkt för pris?

Posted: 24 Feb 2006, 10:33
by Stiffmeister
800:- + frakt om den behöver skickas. Har även 6 stycken 391cc spridare för 1000:- som jag hade på min m50b25 om du e intresserad, har gått max 5mil så dom e sågott som nya.

Posted: 24 Feb 2006, 12:08
by david__
Stiffmeister wrote:800:- + frakt om den behöver skickas. Har även 6 stycken 391cc spridare för 1000:- som jag hade på min m50b25 om du e intresserad, har gått max 5mil så dom e sågott som nya.
ok.. har inhandlat lite andra prylar nu.. men ja efortfarnade intresserad..
e btr:n me tryckmätare oxå? o hur många cc är orginal spridarna på?

Posted: 24 Feb 2006, 12:08
by david__
Stiffmeister wrote:800:- + frakt om den behöver skickas. Har även 6 stycken 391cc spridare för 1000:- som jag hade på min m50b25 om du e intresserad, har gått max 5mil så dom e sågott som nya.
ok.. har inhandlat lite andra prylar nu.. men ja efortfarnade intresserad..
e btr:n me tryckmätare oxå? o hur många cc är orginal spridarna på?

Posted: 24 Feb 2006, 20:38
by hoek
Ludde wrote:klart du har btr orginal annars skulle bränsle trycker bli jätte högt.. koppla bara den nya efter den som redan finns. som sitter på fuel-railen
PS. utan btr har du inget bränsletryck , btr stryper returen så bränsletrycket ökar.