Page 2 of 8

Posted: 12 Oct 2007, 00:02
by Pimplaren
Kom på en sak, ratten. den måste bort!

Annars är bilen helt jävla underbar :)

Posted: 12 Oct 2007, 00:07
by Zwofurti
förbannat vilken läcker bil, 10 / 10!!!!!!!!!!!!!

Posted: 12 Oct 2007, 06:38
by Petri.
Klar bli man väll aldrig i den här hobbyn,det är bara bakvagnen kvar och göra iordning,sen är den ganska så klar.

/Petri

Posted: 12 Oct 2007, 07:21
by johankihl
Du har byggt en sjuk bil Petri, vansinnigt mäktig.

Var det denna som bromsade max vad bänken klarar hos PPF?

Posted: 12 Oct 2007, 08:36
by kimmit
Dette er det peneste bygget jeg noen gang har sett:-)

Posted: 12 Oct 2007, 08:42
by S38B35Turbo
Grattis till väldigt fina siffror!
Spec på kammarna?

Posted: 12 Oct 2007, 08:53
by Bmwandreas
PPF värsting kammar:)

Ungefär 300 grader och 11.1mm lyft.

Posted: 12 Oct 2007, 09:14
by Vision79
Sinnessyyyykt!!! ;)

Stort grattis till en 10-poängare

kan du inte filma lite o röka några hojjar?? ;)

Posted: 12 Oct 2007, 09:56
by Grefven
jag är mäkta imponerad av effekten. men även installationen är fruktansvärt stilig.

Posted: 12 Oct 2007, 18:08
by Nicke Blom
Sjysst bygge!!! :) the oldies is back=)

Posted: 12 Oct 2007, 18:27
by Pitbull
Den E34 äger.... Fy helvete vilken bil =)

Posted: 12 Oct 2007, 20:34
by sidenmark
Fy fan vad grymt snyggt ,, vilket jobb

mvh robban

Posted: 12 Oct 2007, 20:51
by Petri.
JohanKihl det var denna som maxade bänken,finns mer och hämta men känns som det inte behövs idag :lol: turbon är ju snart bottnad men i bänken så ville maskin bara ha mer o mer laddtryck.

/Petri

Posted: 12 Oct 2007, 21:27
by bumper
Det kanske inte syns, men det är 19" BBS Lemans.

(Det var Petri som byggde min motor, gissa varför...) :lol:

Posted: 12 Oct 2007, 21:55
by Petri.
Den lär ha lite varv innan den kommer igång,smäller till rejält vid 5000,lika kul varje gång, :lol: och helt hysteriskt,drar jag fullt 1an 2an 3an 4an varvstopp så är det inga större problem och hålla sig kvar på vägen,hehe. e34orna beter sig jäkligt fint fast det är mycket effekt,går faktiskt riktigt bra o bara glida runt i den oxå på stan,skulle jag vilja ha lite snällare kurva på den så är det bara och öka på ventillyftet i öd med 1mm,men just nu vill jag ha det brutalt :lol:

Posted: 12 Oct 2007, 22:36
by M3JONAS
Blir det inte mer toppeffekt om du har mer lyft och mer överlapp vid td?

Ruskigt ball bil! Om man kan kalla en M5:a för sleeper så är det nog den ultimata sleepern!

MVH Jonas