Page 2 of 2

Posted: 28 Nov 2005, 15:15
by peppe
Bmwandreas wrote:Vp kan du ha 9.0 komp och typ 1000hk.

Går inte ens att jämföra mot vanlig bensin.
Man kan ha 25-30 graders tändning vid 2 bar:)


Och råd att tanka :<

Posted: 28 Nov 2005, 15:31
by Jonhny
peppe wrote:
Bmwandreas wrote:Vp kan du ha 9.0 komp och typ 1000hk.

Går inte ens att jämföra mot vanlig bensin.
Man kan ha 25-30 graders tändning vid 2 bar:)


Och råd att tanka :<


Aha, därför folk verkar bottna turbon när det är VP i tanken.

Peppe, var du tvungen att trycka ner mig i skorna igen ;)

Posted: 28 Nov 2005, 15:42
by peppe
Jonhny wrote:
peppe wrote:
Bmwandreas wrote:Vp kan du ha 9.0 komp och typ 1000hk.

Går inte ens att jämföra mot vanlig bensin.
Man kan ha 25-30 graders tändning vid 2 bar:)


Och råd att tanka :<


Aha, därför folk verkar bottna turbon när det är VP i tanken.

Peppe, var du tvungen att trycka ner mig i skorna igen ;)


Ptja, var väll kanske inte avsiktligt :)

Kikade på VP fuel nu i sommras och hade tänkt dra på mig ett fat. Men då jag såg prislappen så insåg jag att BF98 räcker det lilla jag han köra :)