T39m wrote:Jag rekomenderar inte det danska företaget. / Mvh Jimmy
Jag måste säga tvärtom, har själv en sån shorthshift hemma, dock inte satt på den än. Har beställt MASSA andra saker med, och aldrig fått fel del eller liknande. Även snabb leverans, så jag kommer troligtvis beställa fler gånger därifrån, då dom är billiga.
Som jag skrev i mitt andra inlägg så finns det säkert nöjda kunder, står även förklarat vad jag inte var nöjd med
/ Mvh Jimmy
Hade en bild förut då det va massa bmw-spakar jämförda. Tror tyvärr att Z3m spaken är för lång och ev. kommer slå i kardanen.
Den från 1.9 skulle däremot fungera bra.
Nu va det här väldigt längesen och jag kommer inte exakt ihåg men jag har ett svagt minne av det. Någon kanske har den bilden ?
_Kalle_ wrote:Hade en bild förut då det va massa bmw-spakar jämförda. Tror tyvärr att Z3m spaken är för lång och ev. kommer slå i kardanen.
Den från 1.9 skulle däremot fungera bra. Nu va det här väldigt längesen och jag kommer inte exakt ihåg men jag har ett svagt minne av det. Någon kanske har den bilden ?
Åfan, det funkade för bmw_pelle som skrivit tidigare i tråden så ja får hoppas på det bästa nu då
_Kalle_ wrote:Hade en bild förut då det va massa bmw-spakar jämförda. Tror tyvärr att Z3m spaken är för lång och ev. kommer slå i kardanen.
Den från 1.9 skulle däremot fungera bra. Nu va det här väldigt längesen och jag kommer inte exakt ihåg men jag har ett svagt minne av det. Någon kanske har den bilden ?
Åfan, det funkade för bmw_pelle som skrivit tidigare i tråden så ja får hoppas på det bästa nu då
Mvh Jocke
det inlägget missade jag. Va något jag fått för mig sen förut
_Kalle_ wrote:Hade en bild förut då det va massa bmw-spakar jämförda. Nu va det här väldigt längesen och jag kommer inte exakt ihåg men jag har ett svagt minne av det. Någon kanske har den bilden ?
Jag förlängde min underdel (det under kulan) med ca 22mm. då fick jag halverat slag i spaken. Det är kort och bra. Jag skulle inte rekommendera kortare lägen såvida man inte har en lång spak upptill då.
Sen får man tänka på att inte förlänga den så mycket undertill så växelstaget fram till lådan tar i hardyskivan.
Ska gräva fram en bild på den också. Kommer dock inte åt den nu, bilden finns i min tråd på rejsa.nu
Nils Ljung
BMW 325i -87 banpreppad
Smidd 2,7l M20 med
Precision Sc6162 a/r 0,63
606Hk / 809Nm på hjulen
_Kalle_ wrote:Hade en bild förut då det va massa bmw-spakar jämförda. Nu va det här väldigt längesen och jag kommer inte exakt ihåg men jag har ett svagt minne av det. Någon kanske har den bilden ?