Sugna på en liten träff Sthlm nu på lördag??

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Fisåkare

Post by Fisåkare »

M3JONAS wrote:
Fisåkare wrote:
Michél wrote:Glöm inte att det är Sthlm Cruising nu under lördagen med.

Nädå! Fast vi har ju några timmar på oss, brukar i regel dra in till Sveav. mellan 22.00-22.30 då brukar de ha dragit igång ordentligt :D

Du får ställa dig utanför Anchor och bjuda på lite enhjulingsrök sen under cruisingen! :)

Varför bara ENHJULSRÖK :roll: Jag tänkte åka bilen inte hojen :wink:
M3JONAS

Post by M3JONAS »

Fisåkare wrote:
M3JONAS wrote:
Fisåkare wrote:
Michél wrote:Glöm inte att det är Sthlm Cruising nu under lördagen med.

Nädå! Fast vi har ju några timmar på oss, brukar i regel dra in till Sveav. mellan 22.00-22.30 då brukar de ha dragit igång ordentligt :D

Du får ställa dig utanför Anchor och bjuda på lite enhjulingsrök sen under cruisingen! :)

Varför bara ENHJULSRÖK :roll: Jag tänkte åka bilen inte hojen :wink:

Har du svetsat diffen? :)
Strandholm

Post by Strandholm »

får nog stå över, lite prylar till pickisen är på lack så åker hyundai h1 pickis för tillfället, inte den vackraste skapelsen :roll:
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
xelerator

Post by xelerator »

skitsamma.. bara komma förbi o snacka lite..

andra som åker bmw får väl bjuda på ögongodiset :wink: 8)
makkan_nykvarn

Post by makkan_nykvarn »

kan inte komma :( tjejen ska tydligen släpa med mig på nån fest lr va fan som hälst.. kan ni inte ta en sväng förbi fruängen :)
kan nås på: 0704786284
Isåkare

Post by Isåkare »

Det blev en liten träff iaf, 4 E30 och en Pantera.

Ljudet i Panteran slog allt som åkte på Sveavägen :D
Kör 325 E36 -92
530iaT -01
På Is eller asfalt.
Rikard Gjersvold
0705113073
Fisåkare

Post by Fisåkare »

Riktigt trevligt blev de endå trots microskopisk anslutning :wink: , så detta bör upprepas å det snaraste.

Ljudet från Panteran kommer fortsättningsvis att ge mej våta drömmar i minst två veckor frammåt :? Uuuuuh.....

Sthlm Cruising påminde väll mer om raggar träffen i Pajala tycker jag, med undantag av mattsvarta C5an(Jimmy A får gärna berätta mer om den) och den röda lilla Goggomobilen :D

Jonas din gamla dissinformerade skalkstrut, jag har åkt lamelldiffat i två år nu :wink:

Tack alla som dök upp på brostugan för en trevlig kväll.

MVH//Tobbe P
xelerator

Post by xelerator »

halloj grabbbz!!

kul o träffas igår, trots att det inte blev mycket till cruising pga raggarträffen vilket inte var så mycket o hänga upp i julgranen..

kul att ni tyckte om ljudet i panteran, nu blir polarn glad 8)..

vi får självklart träffas igen asap nu när det är okej väder o så..

Kanske fler som dyker upp nästa gång..

Då följer videokameran med 8)..

tack alla som kom, hoppas att ni hade det trevligt..

mvh
JimmyA

Post by JimmyA »

Fisåkare wrote:
Sthlm Cruising påminde väll mer om raggar träffen i Pajala tycker jag, med undantag av mattsvarta C5an(Jimmy A får gärna berätta mer om den) och den röda lilla Goggomobilen :DMVH//Tobbe P

Ptjaa vad vill du veta? hmm hur visste du att jag körde den under kvällen? du kanske kom fram och pratade men jag vet inte hur du ser ut :oops:

helt org motor endast hängt på en kompressor, tankat e85 och bytt spridare sen bänkar man 620hk :shock:

helt sjukt och så har han kört sedan mars.

utseendet är simpelt recept också, lacka om bilen mattsvart,lacka fälgarna svarta, tona rutorna och sänk bilen sen tror alla att den kostar 2millar.

mer info finns på hans projekt tråd på zatzy.
JimmyA

Post by JimmyA »

Fisåkare wrote:
Sthlm Cruising påminde väll mer om raggar träffen i Pajala tycker jag, med undantag av mattsvarta C5an(Jimmy A får gärna berätta mer om den) och den röda lilla Goggomobilen :DMVH//Tobbe P

Ptjaa vad vill du veta? hmm hur visste du att jag körde den under kvällen? du kanske kom fram och pratade men jag vet inte hur du ser ut :oops:

helt org motor endast hängt på en kompressor, tankat e85 och bytt spridare sen bänkar man 620hk :shock:

helt sjukt och så har han kört sedan mars.

utseendet är simpelt recept också, lacka om bilen mattsvart,lacka fälgarna svarta, tona rutorna och sänk bilen sen tror alla att den kostar 2millar.

mer info finns på hans projekt tråd på zatzy.
Post Reply