Riktigt trevligt blev de endå trots microskopisk anslutning , så detta bör upprepas å det snaraste.
Ljudet från Panteran kommer fortsättningsvis att ge mej våta drömmar i minst två veckor frammåt Uuuuuh.....
Sthlm Cruising påminde väll mer om raggar träffen i Pajala tycker jag, med undantag av mattsvarta C5an(Jimmy A får gärna berätta mer om den) och den röda lilla Goggomobilen
Jonas din gamla dissinformerade skalkstrut, jag har åkt lamelldiffat i två år nu
Tack alla som dök upp på brostugan för en trevlig kväll.
Fisåkare wrote: Sthlm Cruising påminde väll mer om raggar träffen i Pajala tycker jag, med undantag av mattsvarta C5an(Jimmy A får gärna berätta mer om den) och den röda lilla Goggomobilen MVH//Tobbe P
Ptjaa vad vill du veta? hmm hur visste du att jag körde den under kvällen? du kanske kom fram och pratade men jag vet inte hur du ser ut
helt org motor endast hängt på en kompressor, tankat e85 och bytt spridare sen bänkar man 620hk
helt sjukt och så har han kört sedan mars.
utseendet är simpelt recept också, lacka om bilen mattsvart,lacka fälgarna svarta, tona rutorna och sänk bilen sen tror alla att den kostar 2millar.
Fisåkare wrote: Sthlm Cruising påminde väll mer om raggar träffen i Pajala tycker jag, med undantag av mattsvarta C5an(Jimmy A får gärna berätta mer om den) och den röda lilla Goggomobilen MVH//Tobbe P
Ptjaa vad vill du veta? hmm hur visste du att jag körde den under kvällen? du kanske kom fram och pratade men jag vet inte hur du ser ut
helt org motor endast hängt på en kompressor, tankat e85 och bytt spridare sen bänkar man 620hk
helt sjukt och så har han kört sedan mars.
utseendet är simpelt recept också, lacka om bilen mattsvart,lacka fälgarna svarta, tona rutorna och sänk bilen sen tror alla att den kostar 2millar.