Soms det ser ut nu så åker vi från norrlands djupaste skogar under dagen på torsdag och borde kunna checka in på campingen på fredagmorgon. Öl har då mest troligt redan intagits
Har även lånat dv-kamera av en kompis så det kan bli både dSLR-foto och film på er som kör!
Ses i norge!
Gatebil@Rudskogen, någon som ska dit?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Det här blev ju megafloppen av det värsta slaget jag någonsin vart med om...
Och då menar jag inte arangemanget, utan att pga av här ej nämnd anledning jag och 2 andra inte kan ta oss dit...
Hoppas det blir en grymm upplevelse för alla er andra, själv ska jag bryta ihop, supa skallen av mig, och kanske bygga klart min egen turbobil.
Och då menar jag inte arangemanget, utan att pga av här ej nämnd anledning jag och 2 andra inte kan ta oss dit...
Hoppas det blir en grymm upplevelse för alla er andra, själv ska jag bryta ihop, supa skallen av mig, och kanske bygga klart min egen turbobil.
Scrazher wrote:Det här blev ju megafloppen av det värsta slaget jag någonsin vart med om...
jo du.. mycket tråkigt
men nu kan du köpa mer grejjer till bilen:)
E34 M50B25 TURBO 11.880 - 191km/h SÅLD
Booonie wrote:Scrazher wrote:Det här blev ju megafloppen av det värsta slaget jag någonsin vart med om...
jo du.. mycket tråkigt
men nu kan du köpa mer grejjer till bilen:)
En snål tröst...
- Jonte_smte
-
Också nyss hemkommen efter många om och men. Helgen var överlag lyckad, dock var det väldigt krångligt att köra så det vart bara en drygt 40 varv men bilen går nu som en klocka tills vi lasta av den hemma då dog den.
Jävla tur då vi inte har vinsch i bussen och putta upp bilen är bara att glömma hade jag kört bilen 10 meter till inorge hade vi haft problem...
Bara vevaxelgivarn som hängde som ett fruset russin efter en för sen inbromsning och lite sandfålla
mvh
Jävla tur då vi inte har vinsch i bussen och putta upp bilen är bara att glömma hade jag kört bilen 10 meter till inorge hade vi haft problem...
Bara vevaxelgivarn som hängde som ett fruset russin efter en för sen inbromsning och lite sandfålla
mvh