Page 2 of 3
Posted: 09 Jul 2007, 01:37
by redneck
blev tvungen att lossa vevaxelbulten för att byta kamremmen den sitter ju men 410nm så jag fick inprovisera och bygga ett mothåll!
skruva fast o stoppa ett koben genom hålet!
ny rem på plats!
Posted: 09 Jul 2007, 01:41
by redneck
Posted: 09 Jul 2007, 01:43
by redneck
smutsigt insug som ja tänkte polera meen ja pallade inte....
Posted: 09 Jul 2007, 01:44
by redneck
bästa instegslisterna!!
Posted: 09 Jul 2007, 01:45
by redneck
tryckrör på vänster sidan (kasst svetsat ja vet!).
Posted: 09 Jul 2007, 01:47
by redneck
grenrörsadaptern....
Posted: 09 Jul 2007, 01:48
by redneck
Posted: 09 Jul 2007, 01:51
by redneck
Posted: 09 Jul 2007, 01:52
by redneck
provmontering turbon...
Posted: 09 Jul 2007, 01:55
by redneck
provmontering intercooler....
med båda tryckrören...
o me kofångare endast påhängd måste kapas en hel del!
Posted: 09 Jul 2007, 01:57
by redneck
ventilkåpan nymålad och grenrören på!
turbon provas igen...
Posted: 09 Jul 2007, 02:00
by redneck
blev tvungen att bygga en fläns till lmm:n pga av att jag inte fått tag på någon ny, hoppas det funkar så länge!!
spände upp den oxå!
Posted: 09 Jul 2007, 02:06
by redneck
Posted: 09 Jul 2007, 02:09
by redneck
provstarten är gjord, problem finns den laddar inte riktigt o dör på fullgas, tror att det e lmm:n som spökar!
Posted: 22 Jul 2007, 19:38
by redneck
håller på att bygga om tryckröen blev för mycke svatsar o förmycke böjar första gången, o så märkte ja att kylarn hade delat på sig, pissiga plastgavlar.... bilder kommer senare har litte problem me kameran....
Posted: 22 Jul 2007, 19:53
by Chrille
har du hittat varför den går dåligt då?
Posted: 22 Jul 2007, 20:33
by pelleman
Ursäkta min okunskap,
men varför "spänner" man upp en LMM och exakt vad spänner man?
Intressant bygge!