Pimplaren wrote:Sängliggandes med mördarförkylning...
Ja då e vi två... Helt slut i kroppen!!
Annars så vann jag 25 spänn på triss.. Fick samtal också idag om att jag gått vidare och ska inom några veckor påbörja den lagom långa utbildningen på nya jobbet
Och har precis nu tagit upp kontakten igen med en härligt snygg och snuskig brud som jag aldrig fick sätta...
Annars så vann jag 25 spänn på triss.. Fick samtal också idag om att jag gått vidare och ska inom några veckor påbörja den lagom långa utbildningen på nya jobbet
Och har precis nu tagit upp kontakten igen med en härligt snygg och snuskig brud som jag aldrig fick sätta...
Återkom med rapport om bruden, brukar vara svårt att lyckas på rond två om man inte fick till de i rond ett
Återkom med rapport om bruden, brukar vara svårt att lyckas på rond två om man inte fick till de i rond ett
Gick åt helvete.... Hade aldrig nåt seriöst med henne, vi träffades inte ens haha.
Men hon skickade gärna filmer o bilder när vi hade tråkigt Hon var lite härlig kan man väl säga
vi har provat&testat fram o tillbaka med diverse skär.. det som jag tycker funkar bäst är Tungaloy vcmt skär, det är egentligen gjort för mjukare aluminum sorter.vassa som rakblad på sidorna är dessa skären.fast det som kletar mest pga värmen är när man svarvar invändigt.. men visst jag kör med ett galet högt vc värde också
se om ja kan ladda upp ett klipp på en av körningarna i plast