r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Spiidfriik
r.ivars wrote:kan ni lita på! :-) är det nåt vi kan är det att äta kabab och spränga växellådor
Samtidigt? Imponerande!
Kebab i vänstern, växelspak i högern, fullgas med högerbenet och styr med vänsterknäet. Men... Vänta nu! Vad koppla med? Drulen?
Jag anar varför det sprutar grejer ur lådorna hela tiden...
=)
Nissan Skyline GT-R R33 -95
Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94
Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
+ några till.
Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94
Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
+ några till.
haha låter som vilken strippenrepa som helst!!
update:
cigarren funnen, den som aldrig behövde rökas då konstigt nog ingen 8a kördes.......
i sommar ska den nypas iallafall!! helst såhär! Med ett sjujävla rökigt brehäng över mål som räddas med bromsskärmen!
2st av 4st kopplingar som fått smaka i sommar... länge leve balansgången mellan att spränga lådor eller kopplingar...
mysmeck i full gång i garaget, helt sjukt att kunna ägna sig åt detaljer som gör grejer enklare i sommar, eller att de bara ser snyggare ut i sommar...
coilovers som nya, förstår inte riktigt folk som klagar på d2 de funkar ju fan perfekt!!!
ice racing i huddunge, polarens merca 190 fick jag tukta ett par varv, och jag måste fan ha sån styrning på e30in i sommar, sjuka styrutslag!!
sen smällde vi drifting kärran... haha... tur de va ägaren som körde
lär underlätta hjulskiften i sommar med en stoppskruv, m3 e30 skivor och alpina ok..
blev rätt häckig aeftersom jag inte hann lacka på dem i våras...
önskar byta dessa frontrunners mot ett par som kommer mer inåt... de här sticker nästan utanför bilen..
i veckan åker lådan och bakaxeln förhoppningsvis iväg för omsvetsning och ompajsning under tiden jag är i amerikat ett par veckor... Sen börjar stressmeckracing iår också! dock lite lugnare än föregående säsonger
DET ÄR TORR ASFALT I VÄSTERÅÅÅÅÅS
update:
cigarren funnen, den som aldrig behövde rökas då konstigt nog ingen 8a kördes.......
i sommar ska den nypas iallafall!! helst såhär! Med ett sjujävla rökigt brehäng över mål som räddas med bromsskärmen!
2st av 4st kopplingar som fått smaka i sommar... länge leve balansgången mellan att spränga lådor eller kopplingar...
mysmeck i full gång i garaget, helt sjukt att kunna ägna sig åt detaljer som gör grejer enklare i sommar, eller att de bara ser snyggare ut i sommar...
coilovers som nya, förstår inte riktigt folk som klagar på d2 de funkar ju fan perfekt!!!
ice racing i huddunge, polarens merca 190 fick jag tukta ett par varv, och jag måste fan ha sån styrning på e30in i sommar, sjuka styrutslag!!
sen smällde vi drifting kärran... haha... tur de va ägaren som körde
lär underlätta hjulskiften i sommar med en stoppskruv, m3 e30 skivor och alpina ok..
blev rätt häckig aeftersom jag inte hann lacka på dem i våras...
önskar byta dessa frontrunners mot ett par som kommer mer inåt... de här sticker nästan utanför bilen..
i veckan åker lådan och bakaxeln förhoppningsvis iväg för omsvetsning och ompajsning under tiden jag är i amerikat ett par veckor... Sen börjar stressmeckracing iår också! dock lite lugnare än föregående säsonger
DET ÄR TORR ASFALT I VÄSTERÅÅÅÅÅS
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp