Grefven wrote:använder mitt sista inlägg till att skriva följande:
maila mig på sportevo@hotmail.com om du inte ska ha kvar evon när bimmern ska ut ur garaget.
tack för mig.
Dramaqueen!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Grefven wrote:använder mitt sista inlägg till att skriva följande:
maila mig på sportevo@hotmail.com om du inte ska ha kvar evon när bimmern ska ut ur garaget.
tack för mig.
Carlsson wrote:Det hemska är inte att sitta på fel sida och styra inte heller växla men blinkers spaken å windrutetorkar spaken får jag fan bryt på när jag kör höger styrda bilar
schysst vinter åk btw har varit sugen på 4wd ungefär varje dag denna vintern
MVH Daniel
Grooverhound wrote:Carlsson wrote:Det hemska är inte att sitta på fel sida och styra inte heller växla men blinkers spaken å windrutetorkar spaken får jag fan bryt på när jag kör höger styrda bilar
schysst vinter åk btw har varit sugen på 4wd ungefär varje dag denna vintern
MVH Daniel
dom som säger de är jobbigt att sitta på fel sida har troligen aldrig kört nått högerstyrt.
Det är precis som du säger de värsta med köra högerstyrt är blinkersspak och vindrutetorkarspaken.
Hade själv en skyline e32 gtr innan å de va många ggr man startade torkare när man ska blinka i en korsning.
Evon ser jävla fräsig ut Ivars.för en annan så e org stolarna mkt små i en evo
Klangen wrote:Fan nu vill jag ha evo.
Fredriktak wrote:Hur mycket ligger effekten på? Och när ger lådorna vika på Evosarna?
r.ivars wrote:Jørg1e30 wrote:ser bra ut ivars Har du tenkt deg på gatebil i sommer? Hilsen galingen från RØV!
Klart som fan! Åtminstone juliträffen!! Kommer ni till västerås nån helg för lite illegal streetrace då?