Ok: johanedstrom nu blir jag nyfiken!!! Vilket P-bruk jobbar du på?
Kan ju alltid vara kul att jämföra lite löner och vilkor oss pappers arbetare emellan!! Sj är jag på Rexcell Airlaid Dals-långed (5,5 skift, Lagledare)
låter som vissa har d bättre än andra.. en sj har slitigt som ett djur denna vecka.. fick till o me jobba halva dagen igår..fick ihop närmare 70 timmar där nånstanns på 5 o en halv dag... men men får ju ut nästan 8k efter skatten ba för denna så får väl räknas som nöjd idiot ändå
dags & uppdatera min jobb status då! från månadsskiftet blir det saabs utvecklingsavdelning som meck/testpilot snabbt förklarat med massa trevliga förmåner
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Fear This wrote:dags & uppdatera min jobb status då! från månadsskiftet blir det saabs utvecklingsavdelning som meck/testpilot snabbt förklarat med massa trevliga förmåner
dags att byta märke och motor nu då? haha
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8
hehe nej nej.. när de gäller seriös fortåka så är det såklart tyskt ursinne som gäller! inget annat duger kommer dock bli en nyare 9-3 till brukis vässad till lådans bristningsgräns..
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Fear This wrote:hehe nej nej.. när de gäller seriös fortåka så är det såklart tyskt ursinne som gäller! inget annat duger kommer dock bli en nyare 9-3 till brukis vässad till lådans bristningsgräns..
Jag jobbar som CNC-operatör på Scania i Södertälje.
Jobbar 2-skift+natt så jag får väl ut en 15-17k i månaden beroende på OB och sånt.
Helt okej då jobbet känns mest som att sitta o dricka kaffe och snacka skit