Kost och träningstråden -motpol till bakfylletråden

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Ludde_

Post by Ludde_ »

[img]http://i52.tinypic.com/23vgwuh.jpg[/img

18år 181cm dock för trött på morgonen för att komma ihåg o väga mig..

brukar stå 97-98kg på vågen innan läggdags

buulkad och feet! :)
Last edited by Ludde_ on 20 Feb 2011, 04:46, edited 1 time in total.
e36 m50b25 turbo ms, 875cc, hx40, e85 Till salu!
Ludvigsson
0733644112
Ludde206@hotmail.com
Strandholm

Post by Strandholm »

Dorado wrote:Använder själv Eiselt's Protec och DoublePro i chokladsmak, släpat över halva jorden. Finns utländska proteinpulver att få tag i men de kostar skjortan och de kinesiska litar jag inte på mtp andra "mjölkskandaler" i detta landet.
Annars funderar jag mest på varför det skall vara så jäkla svårt att komma tillbaks efter lite semester. Musklerna skriker, kroppen undrar var vilan och all den goda maten tog vägen och de större vikterna undrar vad de gjort för ont som inte används.
Funderar på chockterapi för ryggpasset senare idag. Ladda på med +10% och köra en eller två reppare.

Vart i shanghai måste man åka? Finns det någon grym marknad eller gata för shopping?
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

jadu vad ska man säga, jag började träna tre gånger sen blev jag rejält sjuk :(

Kollade vågen igår, precis som jag trodde har tappat 4 kilo, sen i januari, opsssssssss.

Bådar inge bra detta, men sak fan vändas, på det ena eller andra sättet.
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
Bolero

Post by Bolero »

Svintoleffe wrote:jadu vad ska man säga, jag började träna tre gånger sen blev jag rejält sjuk :(

Kollade vågen igår, precis som jag trodde har tappat 4 kilo, sen i januari, opsssssssss.

Låter som du går ut för hårt.

mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Svintoleffe

Post by Svintoleffe »

Tror det jag ochså en del, men efter allt som har hänt dom senaste veckor, ska jag vaar glad över o stå på bena så,.
Bolero wrote:
Svintoleffe wrote:jadu vad ska man säga, jag började träna tre gånger sen blev jag rejält sjuk :(

Låter som du går ut för hårt.

mvh
Santa Fe

www.Skogenracing.com

Mvh Leif
Thörn

Post by Thörn »

Strandholm wrote:Det är ju en gainer därav mixen.

whey är att rekomendera om du vill ha protein.

Några goda smaker har jag dock aldrig varit med om, det mesta smakar som någon ätit bajs och sedan bajsat ut sitt bajs som besod av annat bajs och sedan kremerat och packeterat det som whey.
:lol:
ja fy fan vad vissa smakar, ibland smakar det kattbajs med lite vaniljpulver i, så man får fina kväljningar när man ska ner med skiten, ne fy fan får testa den rekommenderade då, dags att dra ner på kolhydraterna nu
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
m50_micke

Post by m50_micke »

Strandholm wrote:
Wiic wrote:Testa Whey 100a från mmsports, den tkr jag är god som fan, 78g protein/100g pulver :).
Vilken smak? för naturellen är då fan inte god nånstans :D

Jag kör vanilj. Den e god med mjölk.
E36 325 turbo 700whp+

http://www.garaget.org/m50_micke" onclick="window.open(this.href);return false;

07373375åttafem
Michael Kastari
Bolero

Post by Bolero »

m50_micke wrote:
Strandholm wrote:
Wiic wrote:Testa Whey 100a från mmsports, den tkr jag är god som fan, 78g protein/100g pulver :).

Finns där något protein som inte är gott med mjölk? :)

Blandar alltid med vatten, finns sedan kasein protein ni kan köra innan ni går och lägger er. MM sports rekommenderas varmt. Fint att vispa upp med mjölk och äta som chockladpudding eller liknande vad man vill kalla det.

mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

m50_micke wrote:
Strandholm wrote:

choklad smackar fan inte gott :oops: fyfan

mvh
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Dorado

Post by Dorado »

Strandholm wrote: Vart i shanghai måste man åka? Finns det någon grym marknad eller gata för shopping?
Har inte något med träning att göra, så det får bli ett väldigt kort svar i denna tråden. Det finns inte någon grym marknad eller gata för shopping... Det finns massor med grymma marknader och gator för shopping! Staden är stor som attans med 25M+ invånare och det tar ca 3h att åka från en sida till den andra. Utan tvekan världens häftigaste stad och då jämför jag med London, Paris, NY, LA, SF, Tokyo mm. Dessutom ett shoppingparadis.
Funkar utmärkt att bo i och på toppen av det körde jag på 1000lbs i benpressen idag. Lite till och jag är tillbaks från semestervilan.
e36 LyxTurk -> Återuppbyggnad.
e30 325Cab - samboleksak.
e30 325Cab - min leksak.
e34 525
CJ 750 med sidovagn
Kawasaki 1600 Meanstreak
Audi brukis
/// Dorado
Dorado

Post by Dorado »

Skapade en tråd där ni kunde ställa frågor om Kina, för att inte skräpa ner denna tråden. Hann se att jag fått 2 frågor och skulle svara, men tjoff så försvann tråden. Vet inte vad som hände, men som det odatageni man är, har jag säkert lyckats med något. Vi får se om den kommer tillbaks, annars försöker jag igen imorrn...kinestid.

/ Tjing
e30 325Cab - min leksak.
e34 525
CJ 750 med sidovagn
Kawasaki 1600 Meanstreak
Audi brukis
/// Dorado
Strandholm

Post by Strandholm »

Förmodligen gillades det inte av nån :)
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Wiic

Post by Wiic »

Laddar nu upp för ett sjuhelvetes bröstpass! D kupor, here we come.. ;)
E30 M50.
Wiic

Post by Wiic »

Fy fan vilket pass! Skit.
En 6a på 90kg, 6a på 110kg, 6a på 120kg och sist en 6a på 130kg. UTAN problem, ska försöka maxa 150kg nästa vecka, jävlar! :D
E30 M50.
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

Wiic wrote:Fy fan vilket pass! Skit.
En 6a på 90kg, 6a på 110kg, 6a på 120kg och sist en 6a på 130kg. UTAN problem, ska försöka maxa 150kg nästa vecka, jävlar! :D
jävla ass :lol: jag har problem med 75 kg ja :roll: har sjukt dålig tektik

mvh
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Dorado

Post by Dorado »

Vill minnas att jag läst om någon gammal gissning att det man gör en 6:a på motsvarar ca 85% av ens max, för tillfället.
150kg är respekt, så utnyttja resten av veckan nu till att smågruffa för dig själv, sparka på väggar, oförutsägbara primalskik, svära högt utan anledning mm. Dvs ladda som attans och ge järnet!
e30 325Cab - min leksak.
e34 525
CJ 750 med sidovagn
Kawasaki 1600 Meanstreak
Audi brukis
/// Dorado
Wiic

Post by Wiic »

Dorado wrote:
Vill minnas att jag läst om någon gammal gissning att det man gör en 6:a på motsvarar ca 85% av ens max, för tillfället.
150kg är respekt, så utnyttja resten av veckan nu till att smågruffa för dig själv, sparka på väggar, oförutsägbara primalskik, svära högt utan anledning mm. Dvs ladda som attans och ge järnet!
O fan, då borde det funka :). Hahaha, exakt, göra några rejäla danska skallar mot betonggolvet osv. ;)
E30 M50.
Post Reply