... Titansilver E46 Coupe med M-paket, M3 huv och CSL lucka.. Mocka/Alcantrainredning... M3 E46 skivor fram med värdelösa EBC belägg.
Kollade på 4st när jag skulle köpa den och den här var helt klart i finast skick med full dokumentation.
Tyvärr tappade jag en framblinkers på väg hem från PPF träffen i Orsa förra året och lyckades få ett par fula bulor i vänster framskärm då den satt kvar och slog i kablarna.
blir kul att se hur länge det där blocket håller, friskt vågat hälften vunnet. Å andra sidan såhär års är det svårt få motstånd i drivlinan då det bara spinner, speciellt om det e enhjulsdrift då blir det inte samma effektuttag.
Om nån kan skicka ett PM till mig med lite instruktioner på hur man klipper ut delar ur en DVD film och sparar i lämpligt format så kan jag lägga upp mer film.
Jimmy wrote:Om nån kan skicka ett PM till mig med lite instruktioner på hur man klipper ut delar ur en DVD film och sparar i lämpligt format så kan jag lägga upp mer film.
jag kan fixa! fast d kan bli några naken bilder från i natt med då!
Jimmy wrote:Om nån kan skicka ett PM till mig med lite instruktioner på hur man klipper ut delar ur en DVD film och sparar i lämpligt format så kan jag lägga upp mer film.
jag kan fixa! fast d kan bli några naken bilder från i natt med då!
Hahaha! ni är inte frisk!
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!