japp, det är som i en grå jävla dassig film ute just nu... Typ Bfilmen Highlander är en bra jämmförelse med vårt väder. Vidrigt.. man blir fan deppremerad. GE MIG SNÖ!
tänkte även köpa nya hoosier 26*9*15 riktiga slicks i år är sjukt trött på dessa mönstrade piss däck! tanken är att kunna köra med mer ladd genom hela registret utan att spinna bort mig helt!
8,5x24 körde jag i somras på E21:an, och de är inte nå moddade hjulhus på den, förutom kanten som viker in från skärmkanten, den är borta, så går de på E21 lär de gå på E30.
Men om de bettar tillräckligt bra vette fan, jag var inte nöjd med greppet i alla fall, men kan vara nått annat fel på min som gör att de är värdelöst grepp också vem vet.
MVH
Man få va som man ä, när man inte vart som man skulle!
jag prövade ärtans gamla 10*26*15 i somras o d var nära att d skulle funka men d var ju lånade däck så jag vågade inte chansa! men 9" ska jag ha dit men jag ska ändra lite på skärmarna o lite på bärarmarna!
struten wrote:tänkte även köpa nya hoosier 26*9*15 riktiga slicks i år är sjukt trött på dessa mönstrade piss däck! tanken är att kunna köra med mer ladd genom hela registret utan att spinna bort mig helt!
Vad är det för bredd man ska ha på slicksen? en del säger 8,5 är max andra säger 10,5?? Men funkar 9" för dig måste ju räcka för mig .. Går dom fritt med bara slägga och lite tok rullning av skärmarkanterna??
Lycka till i år! M20 RULES, YHEEEa
tänk på att jag har breddat min ca 40mm på varje sida bak! det är därför jag satsar på 9".
jodå skapligt segt men nu ligger v lådan i uppsala så jag ska ta hem den på torsdag! adaptern är klar o monterad med koppl o svänghjul coilovers monterade bak o omgjord till till coilover fram! ska göra ett ryck så jag kan provköra i helgen!