Page 10 of 23
Posted: 16 Jun 2010, 19:42
by JimmyA
helvete jag vill ha din bil! fan va snygg!
Posted: 16 Jun 2010, 20:09
by jorgen
Man tackar
Som jag har förstått det hela så är det en norrbagge som har rekordet för en m106 botten men den hade h-profil stakar o den gav 725hk
Annars är det ///peters (petris gamla) o den hade 710hk. Så målet är över 725hk (ca 625whp)
Posted: 16 Jun 2010, 20:24
by Rikard B
ta aldrig bort bakrute dekalen:),så sant som det står
Posted: 16 Jun 2010, 20:33
by jorgen
He he nej den Försvinner aldrig
Posted: 16 Jun 2010, 21:01
by Pitbull
När är de tid för mappnig??
Då håller vi tummarna på att du klara de.
/ Mvh
Posted: 16 Jun 2010, 21:13
by niiklas_m535
fy fan så bra jobb du har gjort med den!!
vet hur den sett ut tidigare då ägaren bor i gällivare vars även jag bor
grymt fint jobb hoppas man får se den "in real life" i sommar
är det du själv som svetsat om termostathuset eller, hade nämligen också behövt någon som svetsar om mitt?
MVH Niklas
Posted: 16 Jun 2010, 21:31
by Pitbull
niiklas_m535 wrote:fy fan så bra jobb du har gjort med den!!
vet hur den sett ut tidigare då ägaren bor i gällivare vars även jag bor
grymt fint jobb hoppas man får se den "in real life" i sommar
är det du själv som svetsat om termostathuset eller, hade nämligen också behövt någon som svetsar om mitt?
MVH Niklas
OM jag inte har helt fel så är det PPF.
/ Mvh
Posted: 16 Jun 2010, 21:32
by jorgen
Allt hänger på när cooperingpackningen dyker upp. Går ju att köra en mls men jag har bestämt mej för en sak så ska det bli så också. sedan ska sprutet monteras men det tar ju inte lång tid då jag har förberett all el till pumpar, fläkt o sprut
Snikarn plockade ju ur 800whp med samma recept men med pyramidringat o smidd botten så bara kolvarna håller så ska inte det vara några problem.
Ja det har blivit lite mer gjort än det var tänkt från början men när allt är klart så är man glad att man har gjort det. Har redan bestämt vad som ska göras i vinter med den
Posted: 16 Jun 2010, 21:33
by 1800
Ser riktigt bra ut. Förädling på hög nivå!
Posted: 16 Jun 2010, 21:35
by Pitbull
Lär bli bra snyt i E28:an.
Posted: 16 Jun 2010, 21:39
by jorgen
Är ju bra att ha lite vrid i en bil med dragkrok
Posted: 16 Jun 2010, 21:41
by Grefven
jorgen wrote:Är ju dra att ha lite vrid i en bil med dragkrok
radera detta inlägg innan Dgyldmark ser det och får nya ideér.
Posted: 16 Jun 2010, 22:23
by tykoo
Grefven wrote:jorgen wrote:Är ju dra att ha lite vrid i en bil med dragkrok
radera detta inlägg innan Dgyldmark ser det och får nya ideér.
"bra snyt i hajjen: caravan edition!" det vill då ja se.
Posted: 17 Jun 2010, 17:05
by jorgen
Nu har jag faan belsutångets. Kunde inte låta bli att handla en till uppsättning 18" så nu har jag 3st att välja på
Posted: 17 Jun 2010, 17:47
by Fredriktak
Riktigt fin e28 måste jag säga! Snygg färg! Är det Mossgrön mettalic?
Posted: 17 Jun 2010, 20:29
by Blackbmw
Så där ska e28'erna se ut
Grym!
Posted: 17 Jun 2010, 21:45
by jorgen
Färgen är Achatgrün metallic. Ska bli kul att se vilken skillnad när den är rekondad
undrar jag vilka fälgar man ska köra med?
Alt 1:
Alt 2:
Alt 3: