M_power86 wrote:Det har ju hänt lite grejer med bilen nu hoppas du får allt att gå ihop o att pengarna räcker till ..kommer bli kul att se dig i stan nästa säsong! måste ju åka med på en provtur sen hehe, kul på krogen i lördags då? hehe take care!
Ja de händer ju lite, men för tillfället väntar ja på lön så ja kan få färdigt motorn. Får hoppas den kommer ut nästa sesong, tänker inte snåla på nått för o få ut den .
Krogen va helt okej =)
Åktur utlovas
Ha de fint.
Okej det är ju löning på fredag ..
ska du till sthlm mässan i helgen då? vi tänkte åka fredag morgon så om du är intresserad av att följa med så finns det platts i våran partybuss!
Blir det någon krogrunda i helgen annars då?
Idag plockade ja ner hela framvagnen, tror ja slänger allt utom framvagns balken. Får nog bli coilovers fram, inte bestämt mig än.
Blir nog alu bärarmar oxå.
Hur går det för dig Emil? eller den frågan kanske jag ska ställa till bäckis vad är det kvar att göra på motorn? skrik till om du behöver sällskap/hjälp i garaget!
Mvh
M_power86 wrote:Hur går det för dig Emil? eller den frågan kanske jag ska ställa till bäckis vad är det kvar att göra på motorn? skrik till om du behöver sällskap/hjälp i garaget! Mvh
Jorå de går väl, sakta men säkert, har i princip noll tid för bilen, kör lastbil, åker iväg söndag o kommer hem fredag. Så är de i princip varje vecka.
Måste ha tag på nån som kan blästra lite grejer här i stan.
Ja fan de vore kul, såg att du skickat ett sms om de ör ett tag sen, men ja tror ja va full när ja fick de så du fick nog inget svar .
Nån som har en e46 instrumentpanel o sälja eller ge mig?
Jorå de går väl, sakta men säkert, har i princip noll tid för bilen, kör lastbil, åker iväg söndag o kommer hem fredag. Så är de i princip varje vecka.
Måste ha tag på nån som kan blästra lite grejer här i stan.
Ja fan de vore kul, såg att du skickat ett sms om de ör ett tag sen, men ja tror ja va full när ja fick de så du fick nog inget svar .
Nån som har en e46 instrumentpanel o sälja eller ge mig? [/quote]
Hehe okej =) hm blästring, ska kolla runt lite tror ja kan fixa fram någon, vad är det som ska blästras då? men somsagt säg till om du vill ha hjälp med något så ska vi nog kunna lösa det!