och folk säger att det kan bli hur dyrt som hellst att åka bmw 740...
Det är billigt också hehe, men menade bara att folk kanske hittar kompletta 540/740isar för 5-7k, om man har tur dv s. Men hittar fasen inga såna, och jag pallar inte vänta längre
Hehe du kommer nog få chansen att se den där spisen fler gånger tänkte när man ändå var där borta, så skulle det vara skojj och komma förbi men inte ska du behöva gå från jobbet för de
Kan bjuda nu på lite bilder eftersom mitt photobucket account funkar igen
Nya bakpartiet på som sagt. Passar in med lysen och baklucka, så allt stämmer:
..
Har även börjat markera upp vart den nya tröskeln kommer svetsas på. Vi får se om jag kommer ta så mycket som det är ritat, för är ganska svårt annars och få till skarven någon annanstans:
hur löser du det då? jag börjar ju bli sugen på vinkel 8 nu.. måste samla lite info
de finns många lösningar på hur du sätter bromsservot men de kommer inte passa om du har kvar de på originalplats. vi gjorde de rätt enkelt för oss, kolla projekttråden nedan.
sorry för OT.
Ser riktigt bra ut kevin. jobba på som fan nu så du har en redig bil till sommaren hoppas du inte blir klar före oss bara. (vi har ju bara gjort 1/10 del av de du gjort, och på längre tid dessutom) hehe