vi kan ha ppf powerweekend hos bäckis tycker jag!! (ifall det är svårt att grejja bana altså)
Lite snabbt brainstormat:
*Bänknings-vm i verkstan, med all you can drink bar.
*Toppfartstest med cykeldator på lyften
*Vi asfalterar hans grusplan efter eget recept och kör därefter burnouttävling i bomberstuk, dvs redlösa och skjuter sedan våra motorer som final
*Sen kan den store mälarbocken dra med sig ett harem tjejer till poolen på altan Så får vi lite gatebil feeling.
*I samma veva kan dom mest stridslystna av oss ta lite roppar och dra på skattjakt efter bäckis 4 hjuling i avesta med omnejd..
Låter det här som en bra idé? Ta kontakt med M3Johan här på forumet som är kontaktansvarig för arrangemanget
Hehe, nej.. Hur ser det ut? Kan det bli verklighet med powerbigmeeten nångång i sommar? Intresset är kvar hos alla jag känner till iallafall
mycket ligger i om bäckis får tag i en viss person som verkar vara oerhört envis och svara i telefon har oxå försökt och få tag i honom angående träffen men det e väl bara fortsätta
Cruelty wrote:mycket ligger i om bäckis får tag i en viss person som verkar vara oerhört envis och svara i telefon har oxå försökt och få tag i honom angående träffen men det e väl bara fortsätta
polarn ska jobba som vaktis där uppe i sommar, hehe han har nyckel ne men skämt å sido vem är de ni ska ha tag på är de nån på nightcrusers eller den ansvarige på komunen?
R1 såld
YAMAHA R1/Quad såld
plymoth Cuda såld
Evo 6 TME såld
Eco 6 rs2 såld
e34 M5 3,8, såld
e36 M3 3,8 t såld
har pratat med en av killarna idag! enligt han ska jag få alla uppgifter och dylikt innan fredag kväll! någon som vet om datumen 21,22,23:e augusti krockar med något annat event? för det var nämligen enda chansen och få tillgången till tidtagningen.