Posted: 06 Jun 2007, 20:03
Det är inte lätt att spöa en sån här maskin på rätt sätt. Ge Bengt lite tid så ska ni nog se att det låter och ser annorlunda ut.
Precis så var det.. Var lite för hård bak så hela bakvagnen stutsade vid gaspådrag.. Släppte stötdämparen lite friare och vips så gick det att ge fullt utan vare sig studs eller oönskade kast på bakvagnen..Krillian wrote:Bmwandreas wrote:Läser ni hela tråden står det att den körs på minsta möjliga ladd, dvs 1.4 bar. Och då är det inte 1000hk.[/quote
inte för att stå på nån sida men i en annan tråd ( zatzy.com)så står det dessutom att D2 coiloverna inte är inställda så han kör inte "fullt ut"
precis, alla är vi barn från börjanBäckis wrote:Det är inte lätt att spöa en sån här maskin på rätt sätt. Ge Bengt lite tid så ska ni nog se att det låter och ser annorlunda ut.
3,0.. står i början av trådenFido85 wrote:så jävla fint att det inte sticker upp under huven osv...och ändå är det en mördarmaskinär det 3,2 eller 3,0 litern? good work girls
fin film också fast inte så mky action...men bäst att låta killen vänja sig med bilen till förstväntar tills ny rulle kommer
oopsKrillian wrote:3,0.. står i början av trådenFido85 wrote:så jävla fint att det inte sticker upp under huven osv...och ändå är det en mördarmaskinär det 3,2 eller 3,0 litern? good work girls
fin film också fast inte så mky action...men bäst att låta killen vänja sig med bilen till förstväntar tills ny rulle kommer
Du råkar inte veta av nån som kan redigera bort regnummer från en film?Supraturbo wrote:Film..
http://www.voodoo-people.com/~daz/race/ ... 1016hk.avi
Högerklicka, spara som
Bäckis wrote:Jodå, men den lösningen kräde en rätt stor arbetsinsats och tid finns inte här dessvärre.
Det blev en stor catchtank i baljan och tre externa pumpar. Det medföljde att vi fick lov att dra nya soppaslangar under bilen och att vi fick lov att beställa en grabbnäve AN kopplingar, men jag tror att den ska rulla igen imorgon.
Vi har flyttat oljepumpen som pumpar bort olja från turbon, catchtanken är klar men det fattas ett par kopplingar och lite eljobb måste göras, men förhoppningen är att hinna med allt imorgon och att de kopplingar som saknas ska ligga i brevlådan på förmiddagen.
Den förbannade diffbulten hade gett med sig så det small och brakade i bakvagnen. Vi har även fixat det och tror det ska funka nu.
Nej det funkar perfekt i bänken och sen, men sen hände något med nån pump så det bara funkade iblandSupraturbo wrote:Bäckis wrote:Jodå, men den lösningen kräde en rätt stor arbetsinsats och tid finns inte här dessvärre.
Det blev en stor catchtank i baljan och tre externa pumpar. Det medföljde att vi fick lov att dra nya soppaslangar under bilen och att vi fick lov att beställa en grabbnäve AN kopplingar, men jag tror att den ska rulla igen imorgon.
Vi har flyttat oljepumpen som pumpar bort olja från turbon, catchtanken är klar men det fattas ett par kopplingar och lite eljobb måste göras, men förhoppningen är att hinna med allt imorgon och att de kopplingar som saknas ska ligga i brevlådan på förmiddagen.
Den förbannade diffbulten hade gett med sig så det small och brakade i bakvagnen. Vi har även fixat det och tror det ska funka nu.
Verkar blir shysst sen ju =)
Kan bristen på soppa tidigare hindrat några hästar att komma fram vid förra bänkningen?