Page 10 of 22
Posted: 19 Oct 2006, 15:37
by peppe
IRONHORSE wrote:Varför kör alltid alla rallykisar på varvstoppet?? Alltid undrat det
Far ut och bjud pungen så lär du finna svaret på din fråga
hehe.
Posted: 19 Oct 2006, 15:41
by flp
Grahn wrote:Har dom kvar filmen från mcdonalds rondellen och utanför AE? Lite längre och lite mer power
jag hoppas det. har försökt be lingon å fixa den iaf. då laddar ja iaf ett kilo
MVH Micke
Posted: 19 Oct 2006, 15:42
by flp
IRONHORSE wrote:Varför kör alltid alla rallykisar på varvstoppet?? Alltid undrat det
brukar inte köra sådär på varvstoppen, men sliren innan så enhjulade den i början å då fick ja sinne å var ja tvungen å läxa upp den
MVH Micke
Posted: 19 Oct 2006, 15:44
by flp
peppe wrote:IRONHORSE wrote:Varför kör alltid alla rallykisar på varvstoppet?? Alltid undrat det
Far ut och bjud pungen så lär du finna svaret på din fråga
hehe.
hehe.. är nästan roligare att bara pumpa å rita jättelånga sträck istället
hört nå mer om kiruna?
MVH Micke
Posted: 19 Oct 2006, 16:31
by peppe
Kiruna kan äta min röv, får aldrig höra något. Börjar bli redigt less nu faktiskt.
Funderar på att göra iorning och modifiera instrumentpanelen och skicka den på gjutning.
Posted: 19 Oct 2006, 21:18
by flp
okay. sugit.
de vore ju mint å få de klart.
när får du bågen åde? skaru bredda hjulhusen någonting innåt?
MVH Micke
Posted: 20 Oct 2006, 05:40
by peppe
Bågen kommer nog på Måndag eller så, tror rutorna dyker upp då också.
TDS lådan ligger i stan, orkar dock iinte kasta in den i Golfen måste byta bil med farsan och hämta ut den.
Hjulhusen ska breddas innåt en bit.
Posted: 20 Oct 2006, 08:50
by IRONHORSE
peppe wrote:IRONHORSE wrote:Varför kör alltid alla rallykisar på varvstoppet?? Alltid undrat det
Far ut och bjud pungen så lär du finna svaret på din fråga
hehe.
Om du syftar på några av dina sexlekar så kan jag tyvärr inte svara på den frågan
. Menar du ut och sladda lite med bilen så har jag testat det utan att rappa på varvstoppet. Händer väl att man gör det med nån bil som e värd 5 kr och luktar valspäck.
Kanske inte ens e så jävla dåligt för motor.???
Posted: 20 Oct 2006, 08:56
by IRONHORSE
flp wrote:IRONHORSE wrote:Varför kör alltid alla rallykisar på varvstoppet?? Alltid undrat det
brukar inte köra sådär på varvstoppen, men sliren innan så enhjulade den i början å då fick ja sinne å var ja tvungen å läxa upp den
MVH Micke
Allrighty then!!
Posted: 23 Oct 2006, 15:47
by peppe
IRONHORSE wrote:peppe wrote:IRONHORSE wrote:Varför kör alltid alla rallykisar på varvstoppet?? Alltid undrat det
Far ut och bjud pungen så lär du finna svaret på din fråga
hehe.
Om du syftar på några av dina sexlekar så kan jag tyvärr inte svara på den frågan
. Menar du ut och sladda lite med bilen så har jag testat det utan att rappa på varvstoppet. Händer väl att man gör det med nån bil som e värd 5 kr och luktar valspäck.
Kanske inte ens e så jävla dåligt för motor.???
Nja, mina sexlekar är relativt obefintliga. Du kan skicka PM om du vill veta dom lilla hyss jag har för mig.
Det är skillnad på att drifta en gammal Volvo och en E30 med 500hk, nu vet jag inte vad du driftade med, kanske var just en E30? Som Micke säger då man ligger och pumpar och vill snyta en lång slir så får man väll offra lite på stoppen.
Motorn tar knappast någon skada, VEMS har så snäll varvstopp så det går kanoners. Mina pirtat vippor höll ju i sommras, peppar peppar.
Om varvstopp är dåligt för motorn, vad är då launch controll som missbrukas ständigt? hehe.
Posted: 23 Oct 2006, 17:07
by IRONHORSE
wr5
Posted: 23 Oct 2006, 17:09
by IRONHORSE
peppe wrote:IRONHORSE wrote:peppe wrote:IRONHORSE wrote:Varför kör alltid alla rallykisar på varvstoppet?? Alltid undrat det
Far ut och bjud pungen så lär du finna svaret på din fråga
hehe.
Om du syftar på några av dina sexlekar så kan jag tyvärr inte svara på den frågan
. Menar du ut och sladda lite med bilen så har jag testat det utan att rappa på varvstoppet. Händer väl att man gör det med nån bil som e värd 5 kr och luktar valspäck.
Kanske inte ens e så jävla dåligt för motor.???
Nja, mina sexlekar är relativt obefintliga. Du kan skicka PM om du vill veta dom lilla hyss jag har för mig.
Det är skillnad på att drifta en gammal Volvo och en E30 med 500hk, nu vet jag inte vad du driftade med, kanske var just en E30? Som Micke säger då man ligger och pumpar och vill snyta en lång slir så får man väll offra lite på stoppen.
Motorn tar knappast någon skada, VEMS har så snäll varvstopp så det går kanoners. Mina pirtat vippor höll ju i sommras, peppar peppar.
Om varvstopp är dåligt för motorn, vad är då launch controll som missbrukas ständigt? hehe.
Petris gamla bmw kör ja ( fast jag har en 500hk gammal sur volvo). Om det finns fler växlar petar jag gärna i dom. Låter i alla fall skrämmande
Alla kör på sitt sätt, finns väl inget rätt och fel.. Ska inte förstöra tråden med mina spydiga dikter.. Lycka till
Posted: 23 Oct 2006, 17:48
by johanedstrom
Har man byggt en motor med ett par hundra hästar måste den ju användas!!
Posted: 23 Oct 2006, 22:03
by flp
med 0.5bars laddtryck orkar den inte så många högre växlar än 3an
ska se när man kan redigera till den andra filmen. blir nog i veckan nån gång. där äre iaf lite mindre varvstopp
MVH Micke
Posted: 23 Oct 2006, 22:24
by Chrille
Varvstopp låter gött
Nej min bil luktar inte "Val-Späck"
Posted: 24 Oct 2006, 15:09
by IRONHORSE
Chrille wrote:Varvstopp låter gött
Nej min bil luktar inte "Val-Späck"
HAHAha
Posted: 27 Oct 2006, 16:47
by worre
slö korv lägg upp rondell rullen nu!