Page 90 of 195
Posted: 19 Jan 2011, 18:50
by r.ivars
Fredriksson84 wrote:Haha nästan så du skulle gett han en tur i bmw`n för å se hur han reagerar då
Haha ja eller hur
nja ta med folk i beemern är i regel en ganska dålig idé.. Det lär vara någon som taggat med en i bilar förut genom tiderna och hängt med i utveckligen till vad det blivit, min polare robin tex, han tar upp videokamerean och börjar firma när vi jagar och åker skjortan av hojjar på omkörningshäng
Medans andra kålar brallorna när man kritar ur 1an 2an 3an på en industriraka för att spela asplöv i 30 minuter efteråt
Dawe_A wrote:jag har en fråga:
Är det verkligen jättestor skillnad på bmwn och evon på gatan med gatdäck?
jag menar evon bettar ju hela tiden medans bmwn spinner bort den mesta effekten.
stort ämne som glids in på här
svårt att säga, både min kombi i sista versionen och denna halfbackare lämnade 1ans växel på gata förbannat hårt! Sen började kombin rita rätt ordentligt på 2an.. Medans min halfbackade börjar rita ordentligt på 3an först (på grundladd givetvis) men grundladd säger inte så mycket, åkte 9.16 på grundladd på actionmeet (dvs 717whp)..
Mot en supervass evo (som åker 9or på strippen) tror jag att jag klämmer ifrån på 1an såpass ok att man precis kan hålla det i mål på 201m men att man därefter blir ifrånkörd? Krävs klister för att jag ska prestara på 3an och uppåt änsålänge (trots grundtryck)..
Sen 4länk att justera hit och dit vettifan det går när jag ser nån få till min bil så den greppar 3an på gata och endå är ok i starten.. Ska labba lite med att suga ner häcken i backen genom diffusorer och piss...
4 länk på de snabba gatbilarna i stockholm är kombinerat med motor bakom framvagnsbalken, och typ 15" breda mackor ihop med någon slirig och mjuk drivning... Spionerade lite i somras på de snabba
Posted: 19 Jan 2011, 20:03
by baumgardt
_2499 wrote:hahahahahahhahaha helvetes jävlar jag måste ju ha en sånhär
klockren kommentar han fick ur sig
Posted: 19 Jan 2011, 21:46
by Fredriksson84
Du har säkert redan sett den här men du är med på nått hörn ett par tre gånger i klippet iaf
http://www.youtube.com/watch?v=cSpof1nhswE&feature=fvst
Posted: 20 Jan 2011, 19:46
by Grefven
använder mitt sista inlägg till att skriva följande:
maila mig på
sportevo@hotmail.com om du inte ska ha kvar evon när bimmern ska ut ur garaget.
tack för mig.
Posted: 20 Jan 2011, 22:04
by r.ivars
??
Posted: 20 Jan 2011, 22:08
by RoDe
r.ivars wrote:??
han är uppe i 9000 inlägg. han lämnar PPF forumet för gott nu.
Posted: 20 Jan 2011, 22:16
by micke999
RoDe wrote:r.ivars wrote:??
han är uppe i 9000 inlägg. han lämnar PPF forumet för gott nu.
står ju 8100 på hans profil
Posted: 20 Jan 2011, 22:17
by RoDe
micke999 wrote:RoDe wrote:r.ivars wrote:??
han är uppe i 9000 inlägg. han lämnar PPF forumet för gott nu.
står ju 8100 på hans profil
vart en hel del kommentarer borttagna i en tråd av mod.
Posted: 20 Jan 2011, 22:18
by micke999
okej
Posted: 20 Jan 2011, 22:55
by Fredriktak
dom är riktigt fina, förjävla synd att man sitter på fel sida :/
Vad skiljer Evo2:an mot Evo3:an? Ser ju typ lika ut
Posted: 20 Jan 2011, 23:11
by r.ivars
Fredriktak wrote:dom är riktigt fina, förjävla synd att man sitter på fel sida :/
Vad skiljer Evo2:an mot Evo3:an? Ser ju typ lika ut
rätt sida för banor
medurs vetty
Posted: 21 Jan 2011, 00:27
by Jonis
Grefven wrote:använder mitt sista inlägg till att skriva följande:
maila mig på
sportevo@hotmail.com om du inte ska ha kvar evon när bimmern ska ut ur garaget.
tack för mig.
Byebye Bullen, i salute you
Ball vinterbil du skaffat dig btw Ivars!
Posted: 21 Jan 2011, 00:46
by Dawe_A
Grefven wrote:använder mitt sista inlägg till att skriva följande:
maila mig på
sportevo@hotmail.com om du inte ska ha kvar evon när bimmern ska ut ur garaget.
tack för mig.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSh lägg av, du kan lätt klämma in ppf iaf 30 minuter om dagen & döda lite tid.
Du är ju the ppf_legend
Posted: 21 Jan 2011, 01:12
by Frode G
Grefven wrote:använder mitt sista inlägg till att skriva följande:
maila mig på
sportevo@hotmail.com om du inte ska ha kvar evon när bimmern ska ut ur garaget.
tack för mig.
Hvorfor forlate forumet på grunnen av antall innlegg?.
Jeg synest at du er en av de som skal være her.
Mvh
Frode G
Posted: 21 Jan 2011, 03:35
by pelko
Skippa snacket om honom i Ivars tråd.
Håller med om att det är tråkigt att han inte kommer finnas kvar här men det är hans egna beslut.
Posted: 21 Jan 2011, 09:24
by Fredriktak
r.ivars wrote:Fredriktak wrote:dom är riktigt fina, förjävla synd att man sitter på fel sida :/
Vad skiljer Evo2:an mot Evo3:an? Ser ju typ lika ut
rätt sida för banor
medurs vetty
True!
Posted: 21 Jan 2011, 20:59
by Carlsson
Fredriktak wrote:r.ivars wrote:Fredriktak wrote:dom är riktigt fina, förjävla synd att man sitter på fel sida :/
Vad skiljer Evo2:an mot Evo3:an? Ser ju typ lika ut
rätt sida för banor
medurs vetty
True!
Det hemska är inte att sitta på fel sida och styra inte heller växla men blinkers spaken å windrutetorkar spaken får jag fan bryt på när jag kör höger styrda bilar
schysst vinter åk btw har varit sugen på 4wd ungefär varje dag denna vintern
MVH Daniel