r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
kommer det att komma nån film??
nissan micra 1000cc turbo 122whp 174wnm 1,2bar
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=42959" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=42959" onclick="window.open(this.href);return false;
polare som lovat fixa men det blir aldrig av..... trist läge, får nog sno ihop något, desvärre har jag inte ansträngt mig så mycket för att samla in material, så det är lite torftigt med klipp ifrån iår!
har dock investerat i lite bättre förevigsutrustning till nästa år
har dock investerat i lite bättre förevigsutrustning till nästa år
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
- Nisse Järnet
- Posts: 6624
- Joined: 26 Nov 2005, 11:58
- Location: Stockholm norrort
- Hells racing
- Posts: 192
- Joined: 19 Dec 2007, 19:45
- Location: Ludvika
-
- Posts: 148
- Joined: 06 Apr 2010, 14:06
- Location: Duved/Åre
ZAK wrote:Du skulle haft en sån här på bilden så som du karatar i växlarna.
Fast kom på sen att du skulle ha launchen i handbromsen.
Då behöver man nog ingen extra hög spak och shortshift =]
Är de bara jag som tycker att den spaken ser lite "obekväm" ut?
Så funderar jag på varför folk har så långa spakar?
Jag trivs med kortspak, men jag åker inte shortshift heller..
Men, som sagt "Smaken är som baken" - delad
J.Gullberg wrote:ZAK wrote:Du skulle haft en sån här på bilden så som du karatar i växlarna.
Fast kom på sen att du skulle ha launchen i handbromsen.
Då behöver man nog ingen extra hög spak och shortshift =]
Är de bara jag som tycker att den spaken ser lite "obekväm" ut?
Så funderar jag på varför folk har så långa spakar?
Jag trivs med kortspak, men jag åker inte shortshift heller..
Men, som sagt "Smaken är som baken" - delad
Det är ju nice med en lång spak att bryta i växlarna med?? en shortshit blir alltid aströg..
Och alla vet ju att Ivars är ZF-brytar-kungen!
När börjar Hierarkimötet????
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Är e34 touring billig nu??:)
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posts: 14
- Joined: 28 Sep 2008, 14:04
Grefven wrote:Pimplaren wrote:Är e34 touring billig nu??:)
den e väl såld sen länge?
Ingen aning fan, satt och letade i säljes men hittade ej annonsen!
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Hammarström wrote:Jaha vad händer här då?
Vad har du för målsättning för nästa sommar, antar att det är 8an
Blev turbon kört i botten eller finns det mera kvar på den?
Turbobyte?
Man skulle ju vilja ha tilbaka ZF rekordet så man måste hålla koll
inte mycket som var i botten iår, inte ens greppet
däremot strök koppling eller låda med allt för många gånger förra året som gjorde att jag inte kunde få iväg skiten i starten någe vidare alls. (har inte kört en repa med laddtryck i starten (bara dumpat koppling).
en starkare 6-växlad låda och därmed lite starkare koppling också blir de största upgraderingarna inför nästa år.. I övrigt ska det mysmeckas lite mest! i sann busbilsanda
246km/h @ 8.79
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp
203km/h @ 5.61
60 fot 1.32
@ 780whp