Haha nu hängde jag med
r.ivars - SMOKEMACHINES
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- m_ellisson
Haha nu hängde jag med
///Magnus Ellisson
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
0733213976
Projekttråd: Bygger om E30in till Proint godkänd!
Facebooksida: Mellisson Drifting
Stort tack:
PPF
Streetpower Olofström
Redins Bilsmedja
Sandqvist Motorsport
DanneJDrift.se
Dan Gyldmark
AutoExperten Kalmar
r.ivars wrote:Ärtan pratar om bromsningen (i högsäsongen i avesta) där den mesta av befolkningen är dalmasar.:
- Jag ska inte sova, Jag ska bänka den 4-5 dagar från nu.
- Jag ska klippa hans drivaxlar, klippa hans kardan. Jag ska göra kaos med hela karossen.
- Sen efter det, jag ska ge den till ivars.. Utan motor du vet.
- Kolla kolla, jag har fullt på vinden med grejer, jag vill inte att ni ska säga någonting, men jag har fullt i grejor. & jag ska ta den, inte ivars ska ta den, jag ska ta den jag är stor en ivars.
- Vi ska ta ivars bmw, och alla med samma märke som han, ALLA på en gång dom ska död.
Sen kommer bäckis in och säger att om dom får tag på ivars bmw, ska den dö, garanti..
Det är gäng som detta som bekymmrar trimpellar runt om i sverige nu, att de ska få tag i bilarna först.
Haha..
Jævlig bra..
Mvh
Frode G
Hahahahah!! sinnes kul:D
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
r.ivars wrote:Ärtan pratar om bromsningen (i högsäsongen i avesta) där den mesta av befolkningen är dalmasar.:
- Jag ska inte sova, Jag ska bänka den 4-5 dagar från nu.
- Jag ska klippa hans drivaxlar, klippa hans kardan. Jag ska göra kaos med hela karossen.
- Sen efter det, jag ska ge den till ivars.. Utan motor du vet.
- Kolla kolla, jag har fullt på vinden med grejer, jag vill inte att ni ska säga någonting, men jag har fullt i grejor. & jag ska ta den, inte ivars ska ta den, jag ska ta den jag är stor en ivars.
- Vi ska ta ivars bmw, och alla med samma märke som han, ALLA på en gång dom ska död.
Sen kommer bäckis in och säger att om dom får tag på ivars bmw, ska den dö, garanti..
Det är gäng som detta som bekymmrar trimpellar runt om i sverige nu, att de ska få tag i bilarna först.
haha för jävla bra
- JannePower
-
- JannePower
dgyldmark wrote:johankihl wrote:r.ivars wrote:haha, johankihl, du kan inte ha missat laserturken!
Jag har inte missat laserturken, det var svårt att härleda detta till honom bara Det behövdes verkligen en liten hint för att förstå...
haha, detta var roligare än skämtet!
Vad var roligt med det? Att jag inte tittade på filmen innan jag läste inlägget? Hade sett filmen ett par dagar innan men tänkte inte på det.
M3E30 - S50B30 PTE 7675 1055whp@330kPa
10.04 227km/h@1,1bar
10.04 227km/h@1,1bar
- Bmwandreas
- Moderator