johankihl wrote:Nu fick det skämtsamma uttrycket "vad har du i pannrummet" en helt ny innebörd. VVS världen blev helt plötsligt blev ett med motorsporten.
hehe
när de gäller fatten rör så känns de för smidigt med koppar.
en kopparböj kostar ca 30 pix medans motsvarande alu böj kostar 150pix. blir lite billigare och går o få minst lika snyggt om man vill putsa
youask wrote:tomgångmotor är kalas , gärna en stepper motor och inte bara en sån där ventil:)
Karel: i MS't du körde förrut gick det och ändra tändvinkel vs vattentemp för och ha lite lättare o ha tomgång vid kall utan o köra tomgångsmotor. Iof klarar MS't styra tomgångsmotor med.
du de kommer ja fan inte ihåg.. vet bara att de gick o ändra soppan efter tempen.. osäker om de gick med tändningen,
johankihl wrote:Nu fick det skämtsamma uttrycket "vad har du i pannrummet" en helt ny innebörd. VVS världen blev helt plötsligt blev ett med motorsporten.
hehe
när de gäller fatten rör så känns de för smidigt med koppar.
en kopparböj kostar ca 30 pix medans motsvarande alu böj kostar 150pix. blir lite billigare och går o få minst lika snyggt om man vill putsa
Är du på rörbolaget och handlar ?
hehe nja i detta fall så va de en polare som är rör mockare som dök förbi med lite rör
hehe
när de gäller vatten rör så känns de för smidigt med koppar.
Jag tycker faktist att det ser bra roligt ut. Minst lika snyggt? Ska du ha blankpolerade kopparrör då eller?
Billigt kanske det blir, men hur det ser ut får nog stå för dig
hehe
när de gäller vatten rör så känns de för smidigt med koppar.
Jag tycker faktist att det ser bra roligt ut. Minst lika snyggt? Ska du ha blankpolerade kopparrör då eller?
Billigt kanske det blir, men hur det ser ut får nog stå för dig
skönt att man roar nån iaf
ps.. sitta o polera skiten tills man kan spegla sig i de är väl nått man kan tycka e roligt.. jag nöjer mig med o få bort de som vart av värmen..
r.ivars wrote:äh det blir nice finns väl inget som leder bättre än koppar heller?
Leder vadå?
Mvh
haha ja nu blev ja lite fundersam själv såhär i efterhand när ja skrev, när det gäller ström så leder guld bäst. men värme/skyla så handlar det ju också om energi så borde ju det funka bättre i teorin? eller cyklar ja nu igen ?