har requestats update så jag skickar in en liten combo ifrån hösten's projekt...
att västeråsturbogardet håller laddtrycket nere över hösten är ju ingen ovanlighet..
Min vän karel tillexempel tillverkade sin drömbar ihop med sina nya garagepolare...
Respekt till han som äntligen fick fart på baren
Det ringde från avesta, nån speedwayfantast.. han sa att den kändes iallafall jävligt manlig!
min kumpan som gillar att garva när vi turbar skiten ur e30in på motorväg har hållit på mycket med dagspressar, seminarium och annat strul inför något ståhej som nyss dragit förbi..
själv testade jag danstofflorna och fick oväntat besök utan att se förrövaren.. säften inbrassad...
ett par dagar efter fick jag dock infektion mellan ögona? wtf? säftbrassningen var inte speciellt farlig nångång men nu vart den mycket lik att en fluga gick runt på ögat i jämförelse med den nykomna infektionen... Finsk vinterkur vart stark sprit att badda mellan kunderna på jobbet som för övrigt frågade om jag var nya praktikanten??!!!
fotosession styrd av en stor tjej i liten välslipad förpackning vid namn Evelina.. Här är mitt smygfoto ifrån sessionen på Denise som för övrigt har en riktigt fet tatuering, se mer på
www.westaroze.se (smygreklam)
sen har jag surmekat en hel del med min jävla e34a... Enda 2an jag fick var på avgasvärdet.. Läckage som en djävul vid toppen, så jag bytte grenrörspackning... Tjockskallig som man är släppte jag aldrig på avgassystemet, det gick ju att bända... Slår vad om att jag kapat tid på att ta ner det såhär i efterhand...
Men, fortfarande åt skogen med värdena..
Lägger ett par till timmar efter jobbet på att täta skarvarna som även dom sotade och jag trodde var läcket (trots det ynka läckaget)..
Värdena fortfarande dåliga?
Kopplar på årets jävla rökmaskin i ena pipan och pluggar den andre.. Tjena... Bakre ljuddämparen hemligt trasig på ovansidan... Kul prank mother nature!!!!!!!
Dvs, jag gav upp och drog hem och rökte braj i stället.. Nej.. Men jag kunde ha gjort om jag bott i usa...
Bilden där hörde nog inte ihop med avgaset.. nej... Har bytt styrstagen yttre... Och det inre... Bilen kör fortfarande centrifug runt 80-90..
Altså har jag lagat bilen ett par kvällar efter jobbet... och.... har egentligen inte kommit någonstans alls?
Gissa om jag hatar att inte bara göra som e30in.. Där vart det inga nyheter... Ner med allt och byt allt... Pang fräsht...
transporten fick nya lysen som jag skrotade på malmby förra året..
+ smaka svets i batterigrottan i kupén.. Det SÖG!
Karel passade på att bryta pajj sitt nyckelben.. Och fick äntligen hjälp med att komma ur garderoben... Det vart helt plötsligt han som vart "praktikant"...
köpte ostar till e34an... Den ska ju turbas som fan och måste ju stå sig bland turbocitys andra vinterhinkar och singelturbade supror
HAHA, internkrig
sen har vi mekat och kört skiten ur en lancer gti med årets mitsubishi race på kinnekulle!
slängde på en effektljuddämpare, nån ny rysk firma.. Känns som det gav rätt bra på toppen..
dräparen besiktad och klar, (transportern altså) fick 2a på dålig handbroms... Annars ok!
till salu för runt 24 lax, (jag ska dra med e34an nästa år)..
Jag fick bästa tiden med discolancern på 1.065 toyo 888 och fullproppat med krängande andra mitsubishisar på banan
GICK SOM ETT SPETT!!
att man aldrig kan skärpa sig...
Ett skepp kom lastat ifrån streetperfromance...
åkte sen till finland och vart smygkär och kände mig smutsig... Ford?
finland, roots
coilovra e34
nivåreglering.. kul...
induktionsvärmaren hade fått jobba lite
fram sen, kan man släppa på dessa 3 bultar istället för att palta bort varenda länkarm??
Det var ju komplett värdelöst att byta på e34.. inredningen var skönt trist att fippla dän på en touring...
mina nya styrstag... %#¤"#"%¤#%#
Kunde nästan höra borat bort vid horisonten... LIQUID EXPLOSION sen srpängde jag bort mina slangpluggar till nivåregleringssystemet...
snacka om att jag knackade ur pipan när det small till...
tur förbi dräparen och tänkte göra min årliga uppstart på bf95...
FAIL, jag sätter inte upp en låda för att dra igång den med startmotorn... Så vi drar nog ut och bogserar igång den nån kväll istället... eller?
finn ett fel?
765a saknas till e34an, svänghjul och lamell finns..
Kanske en inspännd orginaltryckplatta kan göra jobbet för 400 hk?
slangsystemet MÅSTE göras om till nästa år.. fyfan va struligt det var att meka när jag gjort allt så "på en kväll" temporärt...
mantons spacers vart ju braksucce iår
haha
omlackning lär det bli på sina håll.. därav jag valde ihop med a&n en helt vanlig solid lack..
hjulhopp?
lär hinna bygga om invändigt i bagageluckan till nästa år!
och fixa lite lister
kolvringsfodralet låg kvar i ena hörnet på bänken i garaget, snacka om att det har varit lite "garage-skrotar-tid" iår...
fullt ös!
snart ska hon turbas, e34an, sen ska vi räsa tjuvtjocka gubbar i sina chiptrimmade raketer påväg till jobbet