Kunde nästan känna att man blivit äldre efter jobbet idag när man dessutom måste beordra både sig själv och dom andra anställda att jobba över på ens egen födelsedag helt slut när man kom hem ikväll.
Snekast wrote:23 i juni, stapplar in ibland oss smågrabbar på forumet.
Ps. Ni som byter tuffa bilar likt underkläder samt kör räserbil för runt 200-400tusen kronor och är runt min ålder,
Hur fan gör ni?
vanligast är nog att man jobbat sen man var 18år och inte gått högskola. eller lånat till kanske inköpet av bilen om det är något lite extraordinärt och inte en halvsliten e30. men sen byggt den under kanske ett eller två år.
är man metallarbetare eller något annat helt vanligt yrke så kan man spara 10000:- i månaden om man vill. det blir 120k om året. och på 5 år blir det således 600000:-
ska man bara ha en bil för 200000:- så behöver man bara spara 3300:- månaden i åldern 18-23år.
Under mina 2 första år jag jobbade så la jag ca 200k på mina bilar byggde och höll på. Då bodde jag fortfarande hemma. Säger nog mer om hur korkad man är då man ändå har 100k i lån på lägenhet mm Konstiga prioreteringar