Blown M5 wrote:Lite nyfiken, har du löst problemet med det låga laddtrycket?
Nej.. eller ah, har inte kollat vidare på de i veckan tyvärr.. men tanken är att ja ska koppla in en vacuummätare innan kompressorn och mäta undertrycket där.. har ja för mkt undertryck så tappar ja visst övertryck efter kompressorn säger de =).. har du några andra idéer så är de jävligt välkomna
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Det borde ju vara ngt sånt. kam-tiderna bestämmer ju oxå trycket en viss del, men i ditt fall saknas det ju så pass mycket tryck så det borde vara ngt större fel.Om man har en för stor kompressor kan trycket va svagt på låga varv oxå.
Blown M5 wrote:Det borde ju vara ngt sånt. kam-tiderna bestämmer ju oxå trycket en viss del, men i ditt fall saknas det ju så pass mycket tryck så det borde vara ngt större fel.Om man har en för stor kompressor kan trycket va svagt på låga varv oxå.
jo.. att kompressorn är något överdimensionerad de vet ja.. men de var inget ja bytte då den redan satt där.. hade ja byggt allt från början så hade ja valt en lysholm 1600 kanske.. men ja tycker ändå att ja borde kunna få ut rätt tryck bara att de möjligtvis kommer lite senare?
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
då ja plockat baksätet så försökte ja göra nåt snyggt istället för de nakna som är bakom ryggstödet.
okej, tjänar väl ingen vikt på att ta bort baksätet nu då, meeen den väger inte mer iaf =)
Ser dåligt då bilden e tagen utifrån
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
ser en sak jag stör mig på på din bil bara, plupparna i framlysena, stoppen för storkarna. riv lös dem:)
jasså du gillar inte riktigt dem =).. inget som jag tänker på själv.. kanske lite när man tvättar bilen å man e där å pillar att man tycker de e fula.. får väl plocka dem nån dag
Uff: jag ska ha mallen nånstans på jobbet.. e dock inte riktigt rätt utan ja fick kapa mer efteråt osv osv
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline