studerar 1050 kr/mån och inte nog med det, så får man mat som inte går att äta typ vill jobba istället för att gå i en piss skola halv utbildad svetsare trökigt att svetsa massa små plåt bitar
Då har vi kanske varit och pillat på samma projekt?
Jag jobbar med NorNed på HVDC avdelningen i Ludvika.
Jomen jobbar på armeringen med NorNed. dvs det sista innan den lastas ... jobbigt med 6mm trådar =)
antar at du har lite bättre betalt än mig? =)
Skoj!
Har 23200 men utan tillägg. Brukar inte bli så mycket övertid heller.
Har bara jobbat här ett år.
Blir dock ändring nu, jag ska åka till Norge och vara med och ta igång siten där. Ansvarar för kontrollutrustning och kablaget på anläggningen.
Blir där i mer än sex månader. Så jag missar hela sommaren
Blir mycket övertid och trakt och sånt. Så mycket mer flis blir det.
Utbildad bilmek, men jobbar på calix/preciform som maskinoperatör.
får ut ca 12k efter skatt, vilket duger bra för mig då jag fortfarande bor hemma så alla pengar läggs på bilen men ändå händer det inget känns det som ibland hehe. förutom denna lön då några idioter roade sig med at tömma kontot när jag "somnade" efter en fest.
Sen förra gången jag skerv här har jag hoppat av skolan och börjat jobba hos farsan. Får fan bara studiebidraget för de. Men jag var nere på arbetsförmedlingen idag och hämta papper om eget företag
B!ffen wrote:Sen förra gången jag skerv här har jag hoppat av skolan och börjat jobba hos farsan. Får fan bara studiebidraget för de. Men jag var nere på arbetsförmedlingen idag och hämta papper om eget företag
Jasså där ser man, jag hoppade av in på andra året på linjen och börja jobba på Skövde Slakteri först men tröttna och fick jobb på däckfirman istället. Fyller 20 i sommar =)