Touringen ångar på än, började semestern med att åka 3 dagar till Rudskogen och E30meet.
Turbolarssa E30 Touring M50Turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- turbolarssa
- turbolarssa
Re: Turbolarssa E30 Touring M50Turbo
Lite bilder från senaste året på Touringen.
Rudskogen:
Fick bilen fotad av Anders Odeholm och vart med i diverse utländska tidingar efter det:
KinneKullering, lyckades få till en tid runt minuten med hjulinställing gjord med tumstock :
Söndagstur :
Rudskogen:
Fick bilen fotad av Anders Odeholm och vart med i diverse utländska tidingar efter det:
KinneKullering, lyckades få till en tid runt minuten med hjulinställing gjord med tumstock :
Söndagstur :
jag gillar denna.
ha mig lite i åtanke om den ska avyttras till förmån för annat projekt framöver. då når mig via pm då.
ha mig lite i åtanke om den ska avyttras till förmån för annat projekt framöver. då når mig via pm då.
- turbolarssa
Denna bilen blev såld för nån månad sen, tog en tid att hitta en vettig köpare. Nu står de en E28 igaraget istället . //Peter
-
De råkar inte va så att du köpt E28an i Emtunga eller?turbolarssa wrote:Denna bilen blev såld för nån månad sen, tog en tid att hitta en vettig köpare. Nu står de en E28 igaraget istället . //Peter