Då var det färdig åkt för den här sesången. Skickar ut laddtryck i kylsystemet. Anntar att det är bulten som har börjat sträcka på sej vid ladd. Nu blir det att riva o uppgradera så den blir klar före asfalten är framme igen
lite uppfräschning av motorytrymmet har stått på agendan. Blev lite ombyggnad o nylack. Även motorn är nylackad
Håller på o provar lite nya kuddar ihop med m20 motorfäste på höger sida och m50 på vänster
Nej johan jag sliter inte bort avgasbandaget för att visa lite svetsskarvar, hatar att hålla på med bandage. tog säkert 2 timmar att linda det
Jag tog ur säkringslådan. Bromsservon mm fick sitta kvar så det blev en del maskerande o köra med minisprutan.
Har även gjort svetsat igen alla hål i motorutrymmet och på frontplåten som jag inte ska använda + gömt o rensat en massa kablar.
Har även lackat innertacket svart. Nu har jag även original m3 speglar o sidokjolar nylackade o väntar på att bli monterade
Framvagnen helt nyrenonerad o klar. nu är bakvagnen nerplockad, lackad o klar för för återmontering så fort alla nya bussningarna kommer. Sedan blir det väntas tider på att arp bultarna ska komma