jo den år riktigt bra nu faktist går åt rätt mycket däck bara när de ritar i 4an med! behöver inte hålla så många sekunder förän de är 100m sträck när de går typ 160
christian l: kan nog skicka över lite om du har lust att pröva klippa ihop något kul
dags att börja tänka på hjulupphängningen snart konny.. så d börjar skjuta på lite mer istället för o tok slira
blev tok stor skillnad på stefan insanity med nya bakvagnen med hjulvinklar o fina stötar!
åkte en sväng me hulta för ett tag sen o då tänkte ja nu jävlar kommer trycket bak mot sätet men men... öööönn .. slir slir... blev ju inget e36 tryck direckt.. men vist slira d ju på o lät fint men inte d där sköna suget när d bettar i
men den låter ju fint.. blir d mantorp för din del? hulta ska dit..
Ålands Adde wrote:dags att börja tänka på hjulupphängningen snart konny.. så d börjar skjuta på lite mer istället för o tok slira blev tok stor skillnad på stefan insanity med nya bakvagnen med hjulvinklar o fina stötar! åkte en sväng me hulta för ett tag sen o då tänkte ja nu jävlar kommer trycket bak mot sätet men men... öööönn .. slir slir... blev ju inget e36 tryck direckt.. men vist slira d ju på o lät fint men inte d där sköna suget när d bettar i men den låter ju fint.. blir d mantorp för din del? hulta ska dit..
hehe, på gatan är de roligt att de slirar men inte bara lite irriterande när man står på starlinjen men tyckte att de greppa bra med dina gamla slicks.. men både låda och bakvagn skulle nog behöva uppgraderas!! lådan lever ju hemskt farligt med mera grepp
blir dessvärre inget mantorp för mig
tackar! skulle vara roligt att se vad man skulle kunna få för tid på 402m bara man har grepp så borde man kunna köra en rätt bra tid med den effekten ändå.. håller på med bur nu så man får köra någorlunda fort förhoppningsvis blir de att pröva de 1a september
Last edited by Konny on 13 Aug 2007, 21:24, edited 1 time in total.
nu har man äntligen tagit sig tid att bygga bur. el skyddsbåge som den lilla modellen heter så nu är den klar.. skönt! bara 4p bälten och lite annat smått så är man redo till raceet den 1sep i malmby.
förlåt men jag förstår inte riktigt..... Känns som du nu gjort samma misstag som alex! Med era monster motorer måste ni ändå ha siktet på en 9a eller? Varför då inte göra rätt från början o bygga helbur? Nu blir du ju av vinkad av banan ändå om bilen går som den ska! Bara en tanke...
elvis wrote:förlåt men jag förstår inte riktigt..... Känns som du nu gjort samma misstag som alex! Med era monster motorer måste ni ändå ha siktet på en 9a eller? Varför då inte göra rätt från början o bygga helbur? Nu blir du ju av vinkad av banan ändå om bilen går som den ska! Bara en tanke...
mvh Elvis
ne jag tror inte jag åker en 9a. inte i år iaf. har nog tänkt bygga helbur sen när/om de behövs! har inte tid att bygga allt nu före den 1a! (har lite annat jag måste göra på den oxå) får bli i vinter! skulle jag åka såpass bra så skulle jag vara nöjd fast jag inte får köra mera