Ärtan skadad.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Fredriktak
Ta det lugnt, jag slet igång att jobba tidigare med min axel, vilket resulterade i kattskit.. den gjorde pissont, man ska ta det lugnt, även om man "KAN" gå fråga läkaren om negativa följder om du rör dig fast du känner dig bra, så du är säker.
Sjukt onödigt att sabba nått som kunde undvikits, så kände jag iaf, pga att man ville tebax och jobba då det verkligen sög anus och va hemma.
MvH
Sjukt onödigt att sabba nått som kunde undvikits, så kände jag iaf, pga att man ville tebax och jobba då det verkligen sög anus och va hemma.
MvH
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
- Turbo_folke
- Bmwandreas
- Moderator
- Turbo_folke
Bmwandreas wrote:Fick se röntgenbilder och allt idag. Det var kul att se. Det såg stabilt och bra ut sa doktorn. Men jag var tvungen att vara rätt still och absolut inte lyfta något på 4 veckor till. Men jag kommer ha firmatelefonen på om dagarna samt hjälpa till så gott det går utan fysiskt arbete!
Fan vad kul att höra
Bmwandreas wrote:Fick se röntgenbilder och allt idag. Det var kul att se. Det såg stabilt och bra ut sa doktorn. Men jag var tvungen att vara rätt still och absolut inte lyfta något på 4 veckor till. Men jag kommer ha firmatelefonen på om dagarna samt hjälpa till så gott det går utan fysiskt arbete!
Fan va fint, då är du snart uppe på hojen igen
Krya på dig.
Mvh Crille
- Bmwandreas
- Moderator
ojsan de gick fort, frugan som tog saken i sina händer medans du var hemifrån eller ? kanske var lika bra det
Krya på dej mer !
mvh
Krya på dej mer !
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bmwandreas
- Moderator