Ärtan skadad.

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Fredriktak

Post by Fredriktak »

Ta det lugnt, jag slet igång att jobba tidigare med min axel, vilket resulterade i kattskit.. den gjorde pissont, man ska ta det lugnt, även om man "KAN" gå fråga läkaren om negativa följder om du rör dig fast du känner dig bra, så du är säker.

Sjukt onödigt att sabba nått som kunde undvikits, så kände jag iaf, pga att man ville tebax och jobba då det verkligen sög anus och va hemma.

MvH
BMW 318iS 16v -90
Golf GTi Turbo -87 310hk @ 1.4bar Säljes! Smidd maskin.
Turbo_folke

Post by Turbo_folke »

Bmwandreas wrote:Börjar bli rätt bra. Ska på röntgen nästa tisdag. Och får jag klartecken att jag törs röra på mig så börjar jag nog jobba lite försiktigt. Så jävla trist att bara ligga hemma i sängen:(

Hur gick det idag?
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Fick se röntgenbilder och allt idag. Det var kul att se. Det såg stabilt och bra ut sa doktorn. Men jag var tvungen att vara rätt still och absolut inte lyfta något på 4 veckor till. Men jag kommer ha firmatelefonen på om dagarna samt hjälpa till så gott det går utan fysiskt arbete!
Turbo_folke

Post by Turbo_folke »

Bmwandreas wrote:Fick se röntgenbilder och allt idag. Det var kul att se. Det såg stabilt och bra ut sa doktorn. Men jag var tvungen att vara rätt still och absolut inte lyfta något på 4 veckor till. Men jag kommer ha firmatelefonen på om dagarna samt hjälpa till så gott det går utan fysiskt arbete!

Fan vad kul att höra :D
Crille74

Post by Crille74 »

Bmwandreas wrote:Fick se röntgenbilder och allt idag. Det var kul att se. Det såg stabilt och bra ut sa doktorn. Men jag var tvungen att vara rätt still och absolut inte lyfta något på 4 veckor till. Men jag kommer ha firmatelefonen på om dagarna samt hjälpa till så gott det går utan fysiskt arbete!

Fan va fint, då är du snart uppe på hojen igen :wink:
Krya på dig.

Mvh Crille
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Den är redan såld som tur är!
Bmw*Alex

Post by Bmw*Alex »

ojsan de gick fort, frugan som tog saken i sina händer medans du var hemifrån eller ? kanske var lika bra det :)

Krya på dej mer !

mvh
323i -85 sedan

0761485272
liind90@hotmail.com

http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Crille74

Post by Crille74 »

Bmwandreas wrote:Den är redan såld som tur är!

Du menar att det är slut med hojåka? grymmt synd isåfall, men har full fårståelse för de isåfall.

Mvh
Theis

Post by Theis »

hur har det gått för dig Andreas?
0730565159
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Tack bra! Blir bara lite slut i ryggen efter en arbetsdag men det blir mycket bättre ju mer jag tränar.
STRANGLED

Post by STRANGLED »

Det är fan bra skit att träna!
Kan nog inte komma på nått negativt med det, jag personligen mår så jävla fint av det..

Bara kämpa på Ärtan! :)
Post Reply