Grattis till jobbet emil
Då kanske det börjar hända lite saker då
Kanske hinner bli klar till 2007? Hoppas på att ha min klar då med, men utan jobb står det jävligt still nu...
Clew wrote:Grattis till jobbet emil Då kanske det börjar hända lite saker då Kanske hinner bli klar till 2007? Hoppas på att ha min klar då med, men utan jobb står det jävligt still nu...
Ja för fasen, nu händer de grejer! Ska va körbar i april hoppas ja på . Klar? ALDRIG
Skunk: Köpte allt som satt på Ärtans bil, så de är m3 grejer jag har tagit.
e30 wrote:Oj de låter kanon , men inte med kammar eller?
Jag jobbar som en galning nu
bra emil jobba på som fan nu så du får ihop pengar till bilen ..
försöker göra detsamma fast jag börjar få feber nu
la ut några bilder på projektet igår föresten!
och bäckis är det din gammla sparco stol jag har?
Det har ju hänt lite grejer med bilen nu hoppas du får allt att gå ihop o att pengarna räcker till ..kommer bli kul att se dig i stan nästa säsong! måste ju åka med på en provtur sen hehe, kul på krogen i lördags då? hehe take care!
M_power86 wrote:Det har ju hänt lite grejer med bilen nu hoppas du får allt att gå ihop o att pengarna räcker till ..kommer bli kul att se dig i stan nästa säsong! måste ju åka med på en provtur sen hehe, kul på krogen i lördags då? hehe take care!
Ja de händer ju lite, men för tillfället väntar ja på lön så ja kan få färdigt motorn.
Får hoppas den kommer ut nästa sesong, tänker inte snåla på nått för o få ut den .