Frågan kvarstår. "Försvinner" inte vridet ur dom goa maskinerna?
Sen det där med kärringstopp, fan spelar ju ingen roll hur man släpper upp kopplingen på en 540 t.ex.. åker iväg ändå väldigt fint dvs på en orginalare.
Är ingen specialist men som jag förstått och upplevt det så tappar du vridet när du t.ex ska pressa upp för backar eller köra fort som fasen på motorwayen men du du får en rappare motor.
man får en mycket rappare karaktär på moton. framförallt så går den ner i varv lite snabbare oxå och låter inte som en trött cheva van. brrööölölöööölllllllööölllnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. och en minut senare är den nere på tomgång igen =)
ett tungt svänghjul är bara till för att köra fint, mjukt och för att farmor ska trivas med bilen.
bullen! wrote:man får en mycket rappare karaktär på moton. framförallt så går den ner i varv lite snabbare oxå och låter inte som en trött cheva van. brrööölölöööölllllllööölllnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. och en minut senare är den nere på tomgång igen =)
ett tungt svänghjul är bara till för att köra fint, mjukt och för att farmor ska trivas med bilen.
Haha då finns det ju inget annat val för fan ingen farmor ska köra eller sitta i den där bilen förmodligen ändå
och folk säger att det kan bli hur dyrt som hellst att åka bmw 740...
Det är billigt också hehe, men menade bara att folk kanske hittar kompletta 540/740isar för 5-7k, om man har tur dv s. Men hittar fasen inga såna, och jag pallar inte vänta längre
Tack så mycket bullen. Hoppas det jag med. Tar som sagt mot lite grann när man studerar, men tar studenten snart, och får hoppas man får jobb efteråt, så man kan lägga ner lite mer stålars på kärran. Men försöker så gott jag kan iallafall just nu.
bullen! wrote:låt hellre det ta lite längre tid än att du gör några dumma snållösningar för att i panik slänga ihop det.
bättre att vänta en säsong då så man får det som man vill ha det.
Jo men precis. Känner det jag med. Märker jag att det verkligen inte kommer gå att få ihop det till sen sommaren, så väntar jag helt klart till 2010 helt enkelt. Inget mer med det.
För jag tänker inte ta ut bilen förens jag verkligen är klar. Visst kan man se så bilen rullar för egen hand med maskinen etc, i området och så, men inget mer. Annars blir det "ska bara" testa lite. Så blir det att man slänger ihop allt i slutet, och kör som det är. Så nej, så ska det fasen inte bli nu.
Menar nu när ändå allt blir bytt eller renoverat så kan man lika gärna köra till 110% på allt. Ja, alltså mina 110%, hehe.