Koppling # 4 iår gick åt skogen i helgen, + låda #3.. Tji det vart ingen 8a iår.. Tur är väl det, vad skulle man annars göra nästa år? Sikta på 7or? Nej nej.
Tog bmw:n tillbaks till mina roots, gatracen i trakterna, där allt började.
Likt min gamle evo jag körde 2007. så såg det mer ut som solorepor =) FYFAN VA SKITEN GICK HÅRT!!!! Slår vad om att det hade blivit nior alla race jag körde på gatan, förutom den då allt skrotade.
Nästa år ska jag försöka ha lite mer uppsättningar däck, för att delta mer ute på gatan, 9"are, 14"are, kommer dock fortsätta köra strippen med 10.5w för att köra ten n half.
även denna bild av mr-macke
2st filmer (olika vinklar) från ett av gatracen, rykten säger dock att det sitter automat i kärran numera!
http://www.youtube.com/watch?v=NvkaZ7S0nOY
http://www.widespeed.com/?flv=film/vsc4cup10.flv
förövrigt har det varit en del fotosessions, dels till en populär tidning.
dels ihop med lite andra västeråskändisar
här ser man det som tyvärr dräper min säsong nu och jakten på 8an för iår.. En låda som 1an och 2ans gaffel pajjat på och märkväl att kopplingen gick åt skogen samtidigt, 765 plattan överlevde nästan 8 repor... Känns svinkul med att köpa en till 765a då är jag uppe i samma summa på 765or på sensommaren som att köpa en tilltänkt finkoppling.
Får tacka för supporten racesäsongen 2010, det har varit skitkul med supporten igenom alla jävla haverier!
Jag har dock ett mål som inte så många andra delar på den här nivån, att kunna köra 8or och sladda på bana.. Känns endå på något vis som jag närmar mig, och har fler planer på utvecklingen inför 2011..
En sak som är säker, jag kommer aldrig köra annat än h-mönstrat, fyfan va kul jag tycker att det är att spaka skiten som en "riktig bil"!
Här har jag knåpat ihop en liten "säsongen 2010 bild" med företagen som alla hjälpte mig att närma mig målen!
http://www.ivarsproduction.se/IVARS2010WP.jpg
Garagesäsongen är nu official!!! Utvecklingen är det enda som är konstant