Gottfrid wrote:Köpte en turbo av Xelerator. Jag förde över pengar och när han såg pengarna på sitt konto skickade han det dagen därpå. Snabb och smidig affär och turbon var väl inpackad. Full pott 5/5
Köpt Motor låda m.m av Helknas betalade i förskott och kom överens om frakt m.m och blev en problemfri affär. Allt kom på utlovad tid och välpaketerat. Tack för en smidig affär. Litar på att allt är i bra skick och är som lovat
Köpte en M5 bakvagn och kardan av Rockker. Snyggt packad och bra förståelse för tiden det tog att fixa rätt transport. Betalade i förskott och paketet anlände idag. Allt inköpt är i bra skick.
5/5
e36 LyxTurk -> Återuppbyggnad.
e30 325Cab - samboleksak.
e30 325Cab - min leksak.
e34 525
CJ 750 med sidovagn
Kawasaki 1600 Meanstreak
Audi brukis
/// Dorado
Köpte en bakvagn med diff, Jleo höll den åt mig i 1,5 vecka tills jag kunde komma och hämta den, Köpte även Styrväxel som han skickade. Inget strul bara ++++ 5/5 sulor
"Filip_T " hör av sig och vill köpa hjälmen. Han bor i finland så vi diskuterar lite med transport osv. Kommer överens om pris etc allt är klart.
Väntar på att pengarna ska komma in på kontot så jag kan skicka iväg hjälmen. Då får jag ett pm där han påstår att han hittat en hjälm billigare i Finland, och vill inte köpa hjälmen längre.
Gör inte som jag och slösa tid och energi på oseriösa människor som Filip_T Har en diskussion med med 22 pm om denna hjälmen helt i onödan. Det finns alltid 2 sidor av en historia, men jag kan inte med vildaste fantasi se på något annat sätt hur han kan ha sett på saken.
Köpte vinterdäck på fälg, nordfrost, bra skick alla dubb kvar! .....
Efter mycket lögner och bortförklaringar, har jag däcken hemma!
skickade över pengar direkt med ord på att däcken skickades dagen efter pengarna var på kontot, tog två veckor innan däcken skickades... fast han sa 3-4 gånger under den tiden att dom var skickade och skylde på att buss var sega.. (enligt kollinr skickades dom 12nov, jag betalade 29okt)
de han glömde nämna var att de var två olika fabrikat och att dom var ca 10 år gamla, men visst dubben satt kvar, men slitna! och knappt nå luft i däcken, har inte fyllt på luft än, så får hoppas dom är täta
Tyvärr kan jag inte rekomendera er att handla av denna kille! Tråkigt men sant